Oost Nederland: Alledaagse gebeurtenissen
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Meestal worden dit soort sluipwegen toch ook wel afgesloten voor het normale verkeer...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Hoe zou je anders willen rijden dan? Via A30 en A12 is ook behoorlijk om immers. En over Kade en Griftweg gaat nu niet omdat de werkzaamheden juist bij de kruising met de Kade zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Dit is de officiële omleiding, er hangen Syntus lijn 5 bordjes en er staan hekken waar je inderdaad richting de N224 terug gaat.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
A30/A12 is 9 min volgens Google Maps. Paar minuten marge maar dat moet vast lukken...Daniel schreef:Hoe zou je anders willen rijden dan? Via A30 en A12 is ook behoorlijk om immers. En over Kade en Griftweg gaat nu niet omdat de werkzaamheden juist bij de kruising met de Kade zijn.
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Niet het beste plaatje, maar iets anders lukte even niet vandaag...
om te vergelijken regelmatig de pagina refreshen, komt vanzelf in de banner een rode met Syntus-bestickering voorbij :')
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Ondertussen nog wel steeds Twents.nl als website ipv keolisblauwnet.nl
En na slechts 4 keer refreshen had ik de Lint met Syntus stickers als banner
En na slechts 4 keer refreshen had ik de Lint met Syntus stickers als banner
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Blijkbaar zijn de buskaartjes die verkrijgbaar zijn bij de voorverkooppunten een soort strippenkaarten
Naast deze €6,- variant bestaat er ook een €4,- variant. In de voorverkoop zijn de kaartjes ook goedkoper dan in de bus (in de bus kosten de normale ritkaatten €4,40 en €6,60)
Naast deze €6,- variant bestaat er ook een €4,- variant. In de voorverkoop zijn de kaartjes ook goedkoper dan in de bus (in de bus kosten de normale ritkaatten €4,40 en €6,60)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Voor als de kaartjesprinter niet werkt heeft Keolis zelfs een hele strippenkaart met alle kaartsoorten erop. Laatst iemand er mee gezien die een dagkaart oost wou kopen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Dat zijn de oude tarieven nog, als ze op zijn wordt dit ook 4,40 en 6,60
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Weet je zeker dat dat geen kaart van OV regio IJsselmond of Breng was? De bussen in die twee vervoersgebieden hebben geen ticketbox of printer, want Connexxion.MarkHul schreef:Voor als de kaartjesprinter niet werkt heeft Keolis zelfs een hele strippenkaart met alle kaartsoorten erop. Laatst iemand er mee gezien die een dagkaart oost wou kopen.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Deze bedoel je, die wordt gebruikt als de printer het niet doet:
Dit is de Twentse versie, die van de Veluwe heeft nog meer opties (vanwege park de hoge Veluwe).
Dit is de Twentse versie, die van de Veluwe heeft nog meer opties (vanwege park de hoge Veluwe).
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Ook Overijssel heeft een aparte kaart van Keolis voor als de printer niet werkt dan de andere regio's van Keolis...
Alleen heeft die niet die hele tabel aan ritkaarten... daar is het gewoon
Ritkaart €2/€4/€6/€8/€10
Kidskaart €1,-
Dagkaart €10,-
Meermanskaart €16,50
Vrijwel de kortste variant van alle varianten voor als de printer niet werkt. Persoonlijk heb ik als dagkaart ook liever dat kaartje van als de printer het niet doet, dan zo'n dun bonnetje uit die printers
Alleen heeft die niet die hele tabel aan ritkaarten... daar is het gewoon
Ritkaart €2/€4/€6/€8/€10
Kidskaart €1,-
Dagkaart €10,-
Meermanskaart €16,50
Vrijwel de kortste variant van alle varianten voor als de printer niet werkt. Persoonlijk heb ik als dagkaart ook liever dat kaartje van als de printer het niet doet, dan zo'n dun bonnetje uit die printers
Dus die hebben eigenlijk nog de kaartjes zoals we gewent zijn van voor de pin-jihadjulsteren schreef:Weet je zeker dat dat geen kaart van OV regio IJsselmond of Breng was? De bussen in die twee vervoersgebieden hebben geen ticketbox of printer, want Connexxion.MarkHul schreef:Voor als de kaartjesprinter niet werkt heeft Keolis zelfs een hele strippenkaart met alle kaartsoorten erop. Laatst iemand er mee gezien die een dagkaart oost wou kopen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Dit is hem inderdaad!dennistd schreef:Deze bedoel je, die wordt gebruikt als de printer het niet doet:
-afbeelding-
Dit is de Twentse versie, die van de Veluwe heeft nog meer opties (vanwege park de hoge Veluwe).
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Via A12/A30 is wel om maar rijdt wel beter door dan over de Buurtweg. Zeker als zich op de Buurtweg nog een hoop ander omrijdend verkeer bevindt (meen ik op de foto te zien).webguy schreef:A30/A12 is 9 min volgens Google Maps. Paar minuten marge maar dat moet vast lukken...Daniel schreef:Hoe zou je anders willen rijden dan? Via A30 en A12 is ook behoorlijk om immers. En over Kade en Griftweg gaat nu niet omdat de werkzaamheden juist bij de kruising met de Kade zijn.
Neem aan dat ze testritten via beide routes hebben gedaan en gebaseerd daarop de keuze hebben gemaakt.
Probleempje met testritten is dat je die uitvoert VOOR de afsluiting van kracht wordt en je dus geen realistische hoeveelheid verkeer op de Buurtweg route hebt.
Kan geen kwaad om nu je de actuele rijtijden hebt nog een keer het ommetje over de snelweg uit proberen en dan desnoods de omleiding maar aanpassen.
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
ZHO hoort concessie technisch nog altijd bij Twente natuurlijk ;)cassie127 schreef:Ondertussen nog wel steeds Twents.nl als website ipv keolisblauwnet.nl
En na slechts 4 keer refreshen had ik de Lint met Syntus stickers als banner
Al wordt het ook binnen de organisatie steeds meer gescheiden in Rail en Bus...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Volgende week is het weer voorbij, dan komt de omleiding via Kade en Griftweg Ri. De Klomp er weer wegens werk op de kruising bij De Klomp. Andere kant op gaat dan via Rondweg De Klomp en A12/A30.webguy schreef:Dit is de officiële omleiding, er hangen Syntus lijn 5 bordjes en er staan hekken waar je inderdaad richting de N224 terug gaat.
Bij De Klomp wordt dan weer aan de zuidzijde gehalteerd.
Syntus is trouwens wat abuis want voor lijn 5 staat deze omleiding al per 5 november in OVinfo.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Vanmorgen zat er een Utrechtse Citea op de 5 van 7.47 uur vanaf De Klomp, wat normaal een Gelderse omloop is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Om dit soort dingen te voorkomen hebben ze toch een 3e lint uit Limburg naar Overijssel gedaan... tot 20:00 uur weer minder treinen Mariënberg - Hardenberg. Of zijn het de blaadjes
https://www.rijdendetreinen.nl/nl/stori ... hardenberg
https://www.rijdendetreinen.nl/nl/stori ... hardenberg
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Niet uit Limburg. Derde lint kwam rechtstreeks uit de opslag van Amersfoort en is daarna eerst nog wat Rotterdam gegaan. En een derde lint is leuk, maar als die net zo krakkemikkig is als de andere 2..... (A)
Grt. Stefan
-
- Berichten: 1028
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 09:47
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
De 37 is vanuit Limburg naar de Vechtdallijn gegaan. Heeft bij Arriva nog een tijdje in Veolia kleuren gereden.
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Ongeval met lijnbus op A28 bij Hattem https://www.destentor.nl/video/ongeval- ... tem~p58311
Ik denk dat we bus 5001 niet meer terug gaan zien.
Ik denk dat we bus 5001 niet meer terug gaan zien.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
https://www.rijdendetreinen.nl/nl/stori ... -bielefeld
Het is weer eens zover... Gisteren was er ook alweer redelijk wat uitgevallen
Het is weer eens zover... Gisteren was er ook alweer redelijk wat uitgevallen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 3469
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Ze hebben gewoon echt een tekort aan functionerende treinstellen, anders valt Hengelo-Rheine niet compleet uit. Laten we hopen dat de vijf nieuwe Flirts voor de RB50 spoedig geleverd worden. Geeft wat meer lucht aan de zaak.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Het heeft niets te maken met treinstellen, ze komen personeel tekort. Gemiddeld genomen vervallen de slagen om-en-om. De Duitse machinisten stappen vaak in Rheine over op de andere trein. De ene machinist rijdt Bielefeld-Rheine v.v., de andere Rheine-Bad Bentheim v,v, en dan Keolis Nederland rijdt Bad Bentheim-Hengelo v.v.Nitein-Repart schreef:Ze hebben gewoon echt een tekort aan functionerende treinstellen, anders valt Hengelo-Rheine niet compleet uit. Laten we hopen dat de vijf nieuwe Flirts voor de RB50 spoedig geleverd worden. Geeft wat meer lucht aan de zaak.
Er zijn verschillende voorstellen gedaan voor een betere bezetting of betere bediening, maar dat is door Eurobahn niet gehonoreerd. Tsja, een Nederlandse machinist is immers duurder dan een Duitse.
Er wordt bij het opheffen gesproken over beperking van de materieelinzet. Dat klopt ook: de trein vanuit Bielefeld komt niet in Bad Bentheim als er geen machinist is.
When you're tired of London, you're tired of life
Re: Alledaagse gebeurtenissen Oost Nederland
Dus eigenlijk zou een oplossing kunnen zijn dat het Keolis NL personeel tot Rheine kan/mag gaan rijden. Maar dat gaat natuurlijk weer niet zomaar
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten