Station Ede-Wageningen nieuwe blikvanger

Alles over het Openbaar Vervoer in Flevoland, Overijssel en Gelderland.
Gebruikersavatar
Vinny
Berichten: 11008
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 19:07

Re: Station Ede-Wageningen nieuwe blikvanger

Berichtdoor Vinny » Vr 03 Jun 2016, 07:21

Met de huidige plannen voor de verbouw van het station wordt dat heel moeilijk te realiseren.
"Dames en heren. Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Onze excuses voor het ongemak"

SuperGhost
Berichten: 1891
Lid geworden op: Ma 28 Jul 2014, 05:41

Re: Station Ede-Wageningen nieuwe blikvanger

Berichtdoor SuperGhost » Vr 03 Jun 2016, 13:09

Een doorgetrokken Valleilijn? Valt wel mee hoor. Ri. Amersfoort kun je spoor 3 gebruiken en ri. Arnhem spoor 1. De trein naar Arnhem kan dan prima wachten totdat er een gaatje is om in te voegen (net zoals de losse sprinter dat anders ook zal moeten, want die vertrekt ook vanaf 1).

Ideaal is wat anders, maar het wordt nu ook weer niet 'heel moeilijk' gemaakt.

Gebruikersavatar
Vinny
Berichten: 11008
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 19:07

Re: Station Ede-Wageningen nieuwe blikvanger

Berichtdoor Vinny » Vr 03 Jun 2016, 18:15

Dan moet die wel 15 minuten wachten geloof ik. Nog al killing voor je exploitatiemodel. Of je valt buiten de knopen te Amersfoort en Arnhem.
"Dames en heren. Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Onze excuses voor het ongemak"

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-beheerder
Berichten: 25121
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contact:

Re: Station Ede-Wageningen nieuwe blikvanger

Berichtdoor Daniel » Vr 03 Jun 2016, 18:49

Ligt er maar net aan welke knoop je in wilt vallen in Amersfoort, want die is er daar immers elk kwartier. Wat dat betreft zou het dus niet veel uitmaken als je de lange slagen op de Valleilijn in beide richtingen een kwartier verschuift.
De aansluitingen in Amersfoort zijn vooral relevant voor reizigers uit de richting Barneveld (vanuit Ede kan je immers al rechtstreeks naar Schiphol/Amsterdam/Utrecht) en daar rijdt op de drukste momenten toch al een kwartiersdienst.
Een echte trein was een ICK-trein (2002-2009)
Dagelijks Amersfoort - Utrecht en weer terug...

Mijn foto's: http://www.dbleumink.nl/ovfoto


Terug naar “OV in Oost-Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten