Pagina 4 van 4

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 21:45
door ODRAIL
mijack1985 schreef:Planningsnorm NS uit de zakboek HC:

1 HC:
1 treinstel VIRM
t/m 3 bakken DDAR
t/m 4 bakken DDM1
t/m 6 bakken enkeldeks mat
t/m 7 bakken ICMm
t/m 9 bakken Flirt
t/m 10 bakken SLT

2 HC's:
2 treinstellen VIRM
1 t/m 6 bakken IC Direct
4 t/m 6 bakken DDAR
4 t/m 8 bakken DDM1
7 t/m 12 bakken enkeldeks mat
10 en meer bakken Flirt
11 t/m 16 bakken SLT

3 HC's
3 treinstellen VIRM
13 of meer bakken enkeldeks mat
Hmm ... ik mis DDZ :? :wink: .

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 21:48
door SuperGhost
Zal wel dezelfde regel zijn als met VIRM lijkt me ;-)

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 21:51
door Aking
Niet als DDAR/DDM? :P

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 21:57
door mijack1985
KM46 schreef: Hmm ... ik mis DDZ :? :wink: .
Scherp :mrgreen: :wink:

Net als VIRM

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 22:54
door dnmw2705
Snelle vraag tussendoor:
Wat wordt bedoeld met 'mat'
Zal niet een mat-rit zijn zoals in de buswereld

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: wo 28 feb 2018, 23:05
door Aking
Materieel, zoals ook bij die materieelrit :wink:

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: do 01 mar 2018, 11:47
door Durashift
mijack1985 schreef:Planningsnorm NS uit de zakboek HC:

(..)

2 HC's:
2 treinstellen VIRM
(..)
Potvér.. heeft de NS gistermiddag haar eigen plannorm met 100% overschreden... :)

Uit treinstel 8446 (uit mijn hoofd) -VIRM6- stapten gistermiddag 2 conducteurs... op Veenendaal de Klomp.. :shock: :wink:

Jammer dat het nu vriest.. want een wasbeurt kan dat stel wel gebruiken.. Ik kon niet door de ramen heen kijken (van buiten) om mijn dochter uit te zwaaien.. :cry:

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: do 01 mar 2018, 11:50
door Durashift
Aking schreef:Maar er staat dus daadwerkelijk met zoveel woorden dat de HC tussen station A en station B of tussen station X en station Y zich in het andere treinstel moet bevinden?
Volgens mij heeft Mikos dat wel eens in zijn verhalen beschreven: dat hij zich, vanwege een zgn. tunneltraject, in het andere treinstel bevond en dus niet zo snel bij de machinist kon komen..
hidihi schreef:(..)Op de verpakking staat dat een mens maximaal 5 pitten mag eten. Helaas zag de man de waarschuwing niet op de verpakking staan.(..)
Fabrikant had / moet de waarschuwing gewoon groter maken.. zodat die beste man het wél gelezen moet hebben. :)

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: za 03 mar 2018, 14:26
door Suus
Aking schreef:IC Berlijn is 8 rijtuigen zo uit mijn hoofd (nummer 4 t/m 12).
Tel eens van vier tot en met twaalf op je vingers. De uitkomst zal je verbazen :wink:

Re: FNV Spoor: ‘Veiligheid in het geding bij Keolis en Arriva’

Geplaatst: za 03 mar 2018, 14:29
door Aking
En wat voegt dat anderhalve pagina later nog toe aan de discussie? (A)