Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Oh in Midden-Overijssel blijft de chip wel hangen is mij tijdens twee ritten opgevallen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ben ik ook wel benieuwd of men de halteborden bij Revalidatiecentrum BIO gaat vervangen; die zijn nooit meegenomen bij de eerdere haltepalenvernieuwing.
https://goo.gl/maps/S3jgfYgDcz9vSbM8A
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De meeste haltes hebben al wel de nieuwe palen maar nog geen borden. Dus die gaan er nog wel komen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Men doet het blijkbaar in meerdere fases inderdaad. Op De Klomp had de buurtbushalte bijvoorbeeld al wel nieuwe vertrekstaten in het kastje gekregen, maar was die paal nog niet van een nieuw bord voorzien.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Op de Edeseweg zag ik een nieuwe haltepaal + bord staan naast de oude.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In Heino heeft men op het station een nieuwe paal geplaatst, maar hier hangt ook een DRIP aan de huidige haltepaal.... Nu zit dus in de DRIP de vertrekstaat van de halte vanaf 13 december en staat die nieuwe paal er daar maar een beetje nutteloos te zijn
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Opmerkelijk: Van de week liep ik door Dieren, waar men bezig was met het plaatsen was van nieuwe halteborden. Daar wordt echter níet de informatie van Breng getoond. Echter, ze hadden op het Callunaplein wel het haltebord van Breng weggehaald! Op het Callunaplein staat nu op de halte alleen lijn 43 terwijl ook buurtbussen 524 t/m 526 er stoppen.Daniel schreef: ↑vr 04 dec 2020, 09:37 Sowieso zijn er ook wat bugs door kennelijk doublerende systeemnummers. Zo krijg je als je lijn 1 in Deventer kiest de toekomstige Apeldoornse en huidige Deventer lijn onder elkaar te zien.
Op Veenendaal-De Klomp zijn trouwens inmiddels de nieuwe RRReis halteborden geplaatst, keurig met info over de lijnen uit andere concessie erop ook. Al staat op het Utrechtse perron 3 dus geen nieuw bord...
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Voor Keolis bestaan er geen andere lijnen dan lijn 43 in Dieren.... Na een snelle blik op de lijnennetkaart. Over het algemeen zie je overal het aansluitende Burnett van andere vervoerders maar vooral aan de oostzijde van de kaart ontbreken nogal wat lijnen van andere vervoerders welke wel in het RRReis gebied komen op op een lijn van RRReis aansluiten
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die theorie kan ik wel volgen, maar had dan op z’n minst de bushalte van Breng laten staan...
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Klopt, waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien... Ga het komende week in Zwolle wel even in de gaten houden of lijnen zoals de 70 van IJsselmond nog wel op de borden blijven staan
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Er zijn twee fouten aan dit bord.
De grootste fout is dat ik nu op de halte richting station sta, niet die richting het bedrijvenpark. De borden zijn verwisseld, want op de halte richting bedrijvenpark staat het bord met de aanduiding station ___________
Wie ziet de andere fout?
De grootste fout is dat ik nu op de halte richting station sta, niet die richting het bedrijvenpark. De borden zijn verwisseld, want op de halte richting bedrijvenpark staat het bord met de aanduiding station ___________
Wie ziet de andere fout?
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik zie (denk ik) de fout, het lijkt alsof de vertaling tussen een (slordig) handgeschreven tekst naar de computer fout is gegaan en dat ze daardoor een typefout hebben gemaakt...
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Sinds wanneer komt de A7 in Deventer
Moet toegeven van een afstandje kan een 1 best op een 7 lijken... Maar toch is het slordig (net als de borden aan de verkeerde kant ophangen)
Moet toegeven van een afstandje kan een 1 best op een 7 lijken... Maar toch is het slordig (net als de borden aan de verkeerde kant ophangen)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 427
- Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het zonenummer staat niet op het bord. Of gaan we daar landelijk mee stoppen?
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Linksonder, in leesbrilschrift, staat de haltecode. Eerste vier cijfers staan voor het zonenummerLittlebusdriver schreef: ↑za 05 dec 2020, 10:20 Het zonenummer staat niet op het bord. Of gaan we daar landelijk mee stoppen?
Geen idee wat RRRRRRRRRRRRRRRReis aan wagenverkoop doet maar ik vermoed dat het niet met de nationale zones werkt.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De ritkaarten zijn per zone geldig. Chauffeurs hebben vaak wel een tabel hoeveel ritkaarten er nodig zijn voor een bepaald aantal zones. De nieuwe EvendPC geeft trouwens ook duidelijker de zones aan in de lijst met volgende haltes.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Weet iemand al in welk gebied welke voertuignummers (behalve van de gelede bussen) er komen te rijden?
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
22xx Zwolle
52xx Ede
172x Pouwlijnen
8xx buurtbus
Keolis heeft in de huidige concessies verder ook geen vaste stallingen, dus ik verwacht niet dat daar in IJssel-Vecht wel sprake van is.
52xx Ede
172x Pouwlijnen
8xx buurtbus
Keolis heeft in de huidige concessies verder ook geen vaste stallingen, dus ik verwacht niet dat daar in IJssel-Vecht wel sprake van is.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Alleen de buurtbussen zitten altijd op dezelfde lijnen binnen één vereniging. Maar de buurtbussen staan als ze niet rijden vaak gewoon ergens in een woonwijk geparkeerd
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Er is inderdaad geen vaste stalling voor een bus. Alleen dan de gasbussen in Ede, de gelede gasbussen in Wageningen en de 22xx BYD in Zwolle (vanwege pantograaf voor de stadsdienst). De rest kan overal uitgewisseld worden.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En de capacity L bussen in Zwolle dus
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- busentrein
- Berichten: 577
- Lid geworden op: do 29 jul 2010, 11:00
- Locatie: Ulft
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die lijken vernummerd te gaan worden. Want Capacity 4206 heeft het nieuwe wagenparknummer 2606 gekregen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Bij sommige Citaro's staan ook alleen maar de laatste 2 cijfers, misschien dat die ook nog een ander nummer gaan krijgen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Hoe lang zal Keolis dit keer het omnummeren bij het schuiven tussen concessies volhouden? Ze hebben immers eerder een concessiegebonden nummering gehad, maar die werd toen op een zeker moment weer losgelaten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 gasten