Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8713
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Nu ben ik slechtziend, maar ik zie toch heel duidelijk Deltaplein staan.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Goh, klagen over radio's van buschauffeurs en Delta (wat er duidelijk staat) verwarren met Dalto. Gaat het wel goed Olivia?
On topic: op stalling Apeldoorn staat inmiddels een Rosero klaar in RRReis huisstijl. Er gaan meerdere naar Pouw voor oa. lijn 170 en 110.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik zag vanmiddag een heleboel nieuwe bussen op een terreintje achter het station staan daar. Vertel me niet dat dat de stalling is
Ik doe ook maar wat
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8713
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die Rosero's zullen dan wel tijdelijk zijn totdat de BYD K7U's er zijn. Voor zover ik weet zouden die gaan rijden op lijn 170 en de lijnbundel 1-104-110 (Harderwijk-Scherpenzeel).
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat is inderdaad de nieuwe stalling. Het is er behoorlijk krap voor de bussen. Er staat ook 1 snellaadpaal met pantograaf.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik heb de RRReis-app al een paar dagen geleden gedownload, maar kom er nog niet echt wijs uit. Vooral de functie voor het reserveren van bussen kan ik nergens vinden... Als je a.s. zondag al met lijn 170 zou moeten reizen, kun je vooralsnog beter bellen denk ik.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Mooi, dan is de jacht geopend op mijn vrije dagen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die Rosero's in RRReis-huisstijl, zijn dat exemplaren uit Utrecht die tijdelijk zijn omgestickerd of gaat het om tijdelijk gehuurde exemplaren (er waren er in de video over het overbrengen van de BYDs immers ook al enkele te zien op het terrein in Oosterhout waar de BYD's stonden opgeslagen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De 2 die wij in Ede PU hadden zijn vorige week naar Apeldoorn gebracht ten behoeve van IJssel-Vecht (waarschijnlijk omstickeren). Dus denk het wel.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ah, dan zijn ze efficiënt aan het wisselen geweest (niet dus): ik zie de laatste dagen nog altijd een Rosero als pauzehok op De Klomp staan, maar ze zijn duidelijk wel even weggeweest ja want eind vorige week stond er opeens een U-link Setra met die functie.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ja en de dag ervoor een VDL. Echt hillarisch verhaal: 3 dagen later moest er ineens een Rošero uit Amersfoort meteen naar Ede gebracht worden om als pauzebus ingezet te worden. Als ik me niet vergis 1804. En wij hadden er juist net 2 naar Apeldoorn gebracht.... Had er dan eentje weggedaan denk ik dan
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In Amersfoort was er een paar dagen geleden maar één te bekennen (1803).
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Volgens mij gaat er een wirwar aan cico's komen in de bussen. In de 4014 is de Cico bij de chauffeur weggehaald. Had tijdens de dag dat je kennis kon maken met de bussen al verschillende apparatuur zien hangen
Edit: in Deventer alleen maar bussen gezien waar bij de chauffeur de cico's verdwenen zijn. Dus ze gaan er wat hergebruiken (verwacht dan ook wel dat ze zaterdag en zondag nog van een heleboel bussen die dan niet meer nodig zijn de cico's in de BYDs gaan stoppen)
Edit: in Deventer alleen maar bussen gezien waar bij de chauffeur de cico's verdwenen zijn. Dus ze gaan er wat hergebruiken (verwacht dan ook wel dat ze zaterdag en zondag nog van een heleboel bussen die dan niet meer nodig zijn de cico's in de BYDs gaan stoppen)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het nieuwe model cico wat in de BYD zit werkt niet en gaat ook niet werken wanneer de nieuwe concessie start. Daarom halen ze bij alle oude bussen de cico's weg bij de voordeur en worden ze in de BYD's geplaatst. Bij een aantal Citaro's is hij ook al weg bij de voordeur. Denk dat je bij die bussen dus voorlopig nog achterin moet stappen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Zojuist stond de BYD 2145 op perron I in Apeldoorn station. De bus zag er al vies uit dus al rijp voor de wasstraat maar dat heb je al snel met een voornamelijk witte(daar zie je alles al snel op) kleurstelling.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Nee voorin instappen gaat wel door zover ik weet, zag er gisteren nog een campagne van. Echter heb ik al wel bussen gezien met 1 lezer van het nieuwe model en vervolgens 2 oude (1 bij de voordeur en 1 bij de achterdeur)ovVeluwe schreef: ↑do 10 dec 2020, 13:49 Het nieuwe model cico wat in de BYD zit werkt niet en gaat ook niet werken wanneer de nieuwe concessie start. Daarom halen ze bij alle oude bussen de cico's weg bij de voordeur en worden ze in de BYD's geplaatst. Bij een aantal Citaro's is hij ook al weg bij de voordeur. Denk dat je bij die bussen dus voorlopig nog achterin moet stappen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vanochtend (vanaf ca 9u40) had RRReis op busstation Apeldoorn een promokraampje met gratis warme choco, wie toestemming gaf werd erbij gefotografeerd (door een professionele fotograaf) en komt dus waarschijnlijk spoedig terecht in verdere reclame. De pRRRomotiemachine draait op volle toeren!
Ze gaven ook choco door aan de treinreizigers op perron 1, dus ik heb tot Utrecht mogen genieten van deze heerlijke winterse warme drank
(De machinist van de stilstaande Sprinter op spoor 3 zag ik wel erg beteuterd uit z'n deuropening hangen, volgens mij had die graag ook een kopje gewild )
Ze gaven ook choco door aan de treinreizigers op perron 1, dus ik heb tot Utrecht mogen genieten van deze heerlijke winterse warme drank
(De machinist van de stilstaande Sprinter op spoor 3 zag ik wel erg beteuterd uit z'n deuropening hangen, volgens mij had die graag ook een kopje gewild )
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vanmorgen zag ik trouwens ook voor het eerst een Citaro 12 meter in de volledige RRReis-kleuren langskomen. Staat die bussen op zich niet slecht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Hopelijk een tijdelijke oplossing dan?ovVeluwe schreef: ↑do 10 dec 2020, 13:49 Het nieuwe model cico wat in de BYD zit werkt niet en gaat ook niet werken wanneer de nieuwe concessie start. Daarom halen ze bij alle oude bussen de cico's weg bij de voordeur en worden ze in de BYD's geplaatst. Bij een aantal Citaro's is hij ook al weg bij de voordeur. Denk dat je bij die bussen dus voorlopig nog achterin moet stappen.
Ik was even bang dat ze nog 10 jaar met die langzame onleesbare gele kaartlezers gingen rijden
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Wellicht niks nieuws.. maar ik zag in Ede vanmiddag op lijn 6 de MB Sprinter in BuurtRRReis bestickering voorbij rijden.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Lijn 171 (morgen de laatste dag) rijdt ook al met omgebouwde buurtbussen in BuurtRRReis huisstijl rond
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Wanneer gaat men die reisinfo bij Station Harderwijk updaten?
Er is daar nog niets gebeurd behalve dan dat die laadpalen er staan.
Er is daar nog niets gebeurd behalve dan dat die laadpalen er staan.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Op de stations doen ze dat meestal pas op de dag of de avond voor ingang van de nieuwe dienstregeling. In Zwolle en Deventer is ook nog geen spoor van RRReisinformatie te vinden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Daar zat ik in de maand november al in. Eigenlijk vind ik de Sprinters wat tegenvallen, ze zijn nog net zo kneuterig, maar alleen met een ander uiterlijk. Komt daar nog vervanging voor op termijn?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten