Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Klopt ja... Zeker als ze hun stoepbrod binnen hebben laten staan of de vlag niet aan de gevel hangt... Had Connexxion vroeger toch een beter plekje op het busstation
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Zal mij benieuwen waar ze in Zwolle dan het servicepunt gaan plaatsen *O*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Mij ook... Logisch zou zijn ergens aan de zuidzijde van het station. Al hebben ze aan de centrumzijde ook nog een pand waar eerder de Bruna/Hema in zat, waar je makkelijk een OV servicewinkel met Arriva & NS kunt openen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat loopt toch bij vlagen best redelijk hoor. Blijkbaar ben jij er altijd op de verkeerde momentencassie127 schreef:Klopt, al is dat loket in Enschede ook niet echt bepaald druk te noemen.
Overigens is het niets zo dat de medewerkers niet doen als er niemand is: dan houden ze zich onder andere bezig met boete- en klachtafhandeling en zo.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
dennistd schreef:Dat loopt toch bij vlagen best redelijk hoor.cassie127 schreef:Klopt, al is dat loket in Enschede ook niet echt bepaald druk te noemen.
Zo druk dat ze in de RRRij staan voor dat loket?
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Soms moet er inderdaad wel eens iemand even wachten omdat er nog een ander geholpen wordt. Maar het gaat er natuurlijk niet om dat er continu iemand wordt geholpen, het gaat erom dat als je een vraag hebt je daar snel mee geholpen wordt. Het is geen balie waarmee winst gemaakt wordt, het is een servicebalie
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Met iemand die genoeg andere dingen kan doen, als er geen mensen met vragen zijn. Volgens mij zitten ze daar in Apeldoorn (in Statie) echt steeds te wachten op reizigers met vragen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Naast de chauffeursruimte in het station van Lelystad ligt de oude kaartverkoopruimte nog ongebruikt.cassie127 schreef:Klopt, al is dat loket in Enschede ook niet echt bepaald druk te noemen. Vraag me vooral af waar dat loket in Zwolle gaat komen. In Lelystad zal die wel ergens bij het verblijf aan het busstation komen gok ik zo
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dan blijft alleen Zwolle nog een raadsel
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9181
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In alle regio's biedt Keolis meer DRU aan behalve in het stadsvervoer van Lelystad. Er wordt in totaal 15% meer DRU ingezet t.o.v. de huidige situatie.
80% van de vloot moet bij de start elektrisch zijn. Buurtbussen zijn ook elektrisch.
De Stentor
80% van de vloot moet bij de start elektrisch zijn. Buurtbussen zijn ook elektrisch.
De Stentor
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8729
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is nu natuurlijk nog puur speculeren, maar ik ben heel benieuwd of er over enkele jaren buslijnen komen die de huidige concessiegrenzen overschrijden en of we dus bijvoorbeeld buslijnen krijgen als Lelystad - Putten of Meppel - Nunspeet.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9181
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Lijkt me wel, want dat was ook een van de achterliggende redenen om de concessies samen te voegen. Denken in reizigersstromen in plaats van provinciegrenzen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
IJssel-Vecht, uit welke voormalige concessies bestond dat nu ook alweer? En klopt het dat de andere 2 genoemde concessies uiteindelijk onder hetzelfde concessiegebied gaan vallen en dat dus Keolis ook hier in regio Arnhem gaat rijden?
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De wiki schreef:De concessie omvat een uitgestrekt gebied dat reikt van Steenwijk in het noorden tot aan Apeldoorn in het zuiden en van Hardenberg in het oosten tot aan Zeewolde in het westen.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9181
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De concessie IJssel-Vecht bestaat uit de concessies Veluwe (noordelijke gedeelte), Midden Overijsel (excl. Deventer e.o.), IJsselmond en Stadsvervoer Lelystad. Deventer gaat per december 2023 uit de concessie weg en het zuidelijk gedeelte van de Veluwe (bundel Apeldoorn - Arnhem en Barneveld/Ede e.o.) per december 2022.Western Soldier schreef:IJssel-Vecht, uit welke voormalige concessies bestond dat nu ook alweer?
Nee, Keolis gaat niet in de regio Arnhem rijden (of nouja dat weten we nog niet ;)). Op de lijnen 43, 91, 105, 231 en 293 (die in Arnhem komen) rijden ze in ieder geval tot december 2022. Daarna gaan deze naar de concessie Rijn-Waal, die nog moet worden aanbesteed.Western Soldier schreef:En klopt het dat de andere 2 genoemde concessies uiteindelijk onder hetzelfde concessiegebied gaan vallen en dat dus Keolis ook hier in regio Arnhem gaat rijden?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
PVV Overijssel wil opheldering over aanbesteding Keolis, enkele weken na 'Bert Boerman-trein'
De Statenfractie van PVV wil opheldering van gedeputeerde Bert Boerman. De partij is verbaasd dat het busvervoer in onder meer de provincie Overijssel is gegund aan Keolis, enkele weken nadat een trein is vernoemd naar Boerman. De PVV wil weten of Boerman bereid is om zijn naam direct van de trein van Keolis te laten verwijderen.
https://www.rtvoost.nl/nieuws/318894/PV ... rman-trein
De Statenfractie van PVV wil opheldering van gedeputeerde Bert Boerman. De partij is verbaasd dat het busvervoer in onder meer de provincie Overijssel is gegund aan Keolis, enkele weken nadat een trein is vernoemd naar Boerman. De PVV wil weten of Boerman bereid is om zijn naam direct van de trein van Keolis te laten verwijderen.
https://www.rtvoost.nl/nieuws/318894/PV ... rman-trein
Laatst gewijzigd door cassie127 op wo 25 sep 2019, 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is niet vaak dat ik het met de PVV eens ben, maar dit behoeft een serieus onderzoek. Dit oogt als belangenverstrengeling, en dat kan niet de bedoeling zijn. Mocht er niets aan de hand zijn is dat natuurlijk maar beter, maar twijfel is sowieso niet goed.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Grote onzin...
Ondertussen staan er bij bijna alle regionale vervoerders wel gedeputeerden op de trein als naam... Maar hier vinden ze dat bij FvD en PVV ineens heel raar ondanks dat Boerman helemaal niet bij de groep hoorde die de tenders beoordeelden.
Ondertussen staan er bij bijna alle regionale vervoerders wel gedeputeerden op de trein als naam... Maar hier vinden ze dat bij FvD en PVV ineens heel raar ondanks dat Boerman helemaal niet bij de groep hoorde die de tenders beoordeelden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Hoe vaak zijn die namen tijdens een lopende aanbesteding geplaatst? Want dat is volgens mij nog niet eerder gebeurd, en als na een kort onderzoek blijkt dat er geen impact is geweest (zoiets kan je in een paar uur wel uitvinden) is er natuurlijk niets aan de hand. Twijfel weg, alles weer vredig.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Alleen gekken en dwazen schrijven hun naam op deuren en glazen. Een gedeputeerde met een beetje fatsoen in zijn donder laat zijn naam toch niet bij leven op een trein zetten.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Namens wie beoordeelde die groep de tender? O.a. namens de Provincie Overijssel. Wie is politiek verantwoordelijk voor dat werk? Inderdaad, de gedeputeerde Verkeer & Vervoer. Boerman dus. Boerman heeft in dit proces dus zeker een rol. Hij is in Overijssel politiek verantwoordelijk voor de aanbesteding. Ook die voor Berkel-Dinkel binnenkort.cassie127 schreef:Ondertussen staan er bij bijna alle regionale vervoerders wel gedeputeerden op de trein als naam... Maar hier vinden ze dat bij FvD en PVV ineens heel raar ondanks dat Boerman helemaal niet bij de groep hoorde die de tenders beoordeelden.
En is 'een ander springt in de put, dus kunnen wij er ook wel achteraan springen' nu een sterk argument? Het college van GS benoemd vernoeming naar de gedeputeerde in de beantwoording op vragen van het FvD zelfs als extra stimulans om zich in te zetten voor het OV. Dat kun je ook uitleggen als 'wij lenen ons voor dit soort gepaai'.
Wat dat betreft... laat Bert Haanstra, Willem Wilmink en Hennie Kuiper eerst maar eens terugkeren.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het staat gewoon los van deze hele tender. Daarnaast is Bert Boerman niet de enige gedeputeerde met zijn naam op de trein. O.a. Mevrouw Bieze gedeputeerde die eerder over het Gelderse OV ging heeft ook een naam op een trein staan, en ik meende dat er in Limburg ook een trein was met daarop de naam van een gedeputeerde
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Je kan hoog en laag springen dat er totaal geen relevantie is, maar door deze oerstomme actie is minimaal de schijn van belangenverstrengeling, vooral omdat hij al sinds 2011 op het dossier OV zit en dus al meerdere concessies in Overijssel aan Keolis heeft gegund en dus tot 2023 kan blijven doen.
De trein in Gelderland die vernoemd is naar Conny Bieze is pas gedaan toen ze had aangekondigd in 2019 te vertrekken en dus geen concessie meer zou gunnen. Hetzelfde proces is met Marijke van Haaren doorlopen.
De trein in Gelderland die vernoemd is naar Conny Bieze is pas gedaan toen ze had aangekondigd in 2019 te vertrekken en dus geen concessie meer zou gunnen. Hetzelfde proces is met Marijke van Haaren doorlopen.
Laatst gewijzigd door Suus op wo 25 sep 2019, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Keolis en de provincie Overijssel zijn overduidelijk kontkameraadjes, corrupt zaakje daar in Zwolle _O-
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En dat kan je dus onderzoeken, en aangezien er serieus getwijfeld wordt aan de integriteit moet je dat ook onderzoeken.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten