Tempo achter raillijn Kleef

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door Cookie »

Tempo achter raillijn Kleef

NIJMEGEN/KLEEF
- De heringebruikname van het spoor van Nijmegen naar Kleef valt veel minder duur uit dan tot voor kort werd aangenomen. Voor de Stadsregio Arnhem-Nijmegen is dat mede reden om in een versneld tempo een onderzoek te doen naar de haalbaarheid van de reactivering van de lijn, ditmaal als tramnet.

Lees verder op http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... Kleef-.ece
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door Fles »

Leuke foto bij dat artikel :mrgreen:
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door BR628 »

Afbeelding
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door JeePee »

Gousappel??? Wel leuk van die foto though :p
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door BR628 »

Diezelfde spelfout werd in juni '08 na een excursie voor Limburgse ambtenaren ook al gemaakt in het plaatselijke dagblad. Hoe mijn foto nu bij de Gelderlander komt vraag ik me ook af, maar goed... :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door Fles »

BR628 schreef:Diezelfde spelfout werd in juni '08 na een excursie voor Limburgse ambtenaren ook al gemaakt in het plaatselijke dagblad. Hoe mijn foto nu bij de Gelderlander komt vraag ik me ook af, maar goed... :roll:
Wees blij dat je sowieso vermeld wordt, en neem contact op met de PR-afdeling van GC :pos:
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door BR628 »

Ik heb destijds de foto opgestuurd naar dagblad De Limburger, die hadden het recht de foto te plaatsen. Maar aangezien dit onderzoek door Goudappel gedaan blijkt te zijn, zal er wel ergens een eigendomsrecht op de foto bij Goudappel liggen, aangezien het hier ook om een vertramming gaat, net als in Maastricht (het doel van de excursie naar Valenciennes). Alleen werk ik nu dus niet meer bij Goudappel..
berenhose
Berichten: 8
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 22:40

Re: Tempo achter raillijn Kleef

Bericht door berenhose »

Nog meer aandacht voor de lijn Nijmegen-Kleve in de Gelderlander van zaterdag 16 mei 2009:

‘ Spoorlijn Kleef kan vóór 2020’
Groesbeek verzet zich op alle fronten tegen reactivering rails.

door Hans Peeters NIJMEGEN/GROESBEEK – Voorzitter Jaap Modder van de Stadsregio Arnhem- Nijmegen is dolenthou­siast over een mogelijke herope­ning van de spoorlijn Nijme­gen- Kleef. Hij ziet mogelijkheden om de lijn wellicht al vóór het jaar 2020 nieuw leven in te blazen. Groesbeek ligt echter dwars. Mee­práten over een mogelijke herstart van de railverbinding Nijme­gen- Kleef doet Groesbeeks burge­meester Prick met alle plezier. Maar meedóen: geen sprake van.
Laatst gewijzigd door Daniel op za 16 mei 2009, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Artikel ingekort en vervolg verwijderd i.v.m. overtreding forumregels: kopiëren van complete artikelen is niet toegestaan i.v.m. overtreding auteursrecht
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten