Pagina 1 van 1

Gezamenlijke marketingcampagne OV Oost-Nederland

Geplaatst: za 14 nov 2009, 23:23
door Wubbo
Gezamenlijke marketingcampagne OV Oost-Nederland
Geplaatst op: zaterdag 14 november 2009 om 21:31
Laatst bijgewerkt: zaterdag 14 november 2009 om 21:32

De vervoerbedrijven Arriva, Connexxion, Novio, Syntus, Veolia, RegioNS en de NS zijn samen met de provincies Gelderland, Overijssel en Flevoland, de Stadsregio Arnhem Nijmegen en de regio Twente een grootschalige marketingcampagne in het openbaar vervoer in Oost-Nederland gestart. Hiermee willen de initiatiefnemers niet-reizigers het openbaar vervoer zelf laten ervaren. Met de leus: De bus, de trein: eens moet de eerste keer zijn! wordt reizigers een aantrekkelijk aanbod gedaan om het OV een week lang uit te proberen.

Lees verder