Voornaamste redenen: het is kostbaar om de stations 's nachts open te houden, de veiligheid van personeel en reizigers is een punt van zorg en het onderhoud aan het spoor (nu vaak 's nachts uitgevoerd) komt in het geding.
Lees verder

Wubbo schreef:Tsja, die zat er wel een beetje aan te komen. Je ziet overal dat er nachttreinen geschrapt worden
Meld zichArdan schreef:Oh ja, laten we Zutphen-Winterswijk niet vergeten! XD dan zou ik de enige gebruiker zijn denk ik..
Frank schreef:Een latere trein van Nijmegen naar Arnhem zou ook al heel wat zijn; die trein gaat nu al om 0:14. Voor 2007 was dat nog een half uurtje later. Maar goed, ik spreek hier ook wel een beetje uit eigen belang.
Vroeger reed de 3095 toch Amsterdam Centraal - Nijmegen? Of in ieder geval was er een aansluitende trein Amsterdam-Utrecht. Nu rijdt de 3095 nog "maar" Utrecht - Nijmegen. Vind ik toch jammer.
Thijs schreef:Vroeger reed de 3095 toch Amsterdam Centraal - Nijmegen? Of in ieder geval was er een aansluitende trein Amsterdam-Utrecht. Nu rijdt de 3095 nog "maar" Utrecht - Nijmegen. Vind ik toch jammer.
--Stefan-- schreef:Voor een overstap van een trein naar een bus is het wel erg ruim hoor.
En 's nachts duurt wachten zo lang
Het opvallende is vooral ook dat de 3095 komend weekend blijkbaar pas om 3:00 uit Utrecht vertrekt. Normaal is dat 1:53.Thijs schreef:Aha. Die 2:17 Amsterdam>Utrecht trein staat inderdaad helemaal niet in de planner en daardoor krijg je geen overstap te zien naar Nijmegen. Wel raar en opvallend dan, ik neem aan dat het een foutje betreft. Maar wel een vervelend foutje.
fogeltje schreef:Ergens wel jammer. In Eindhoven komen wel nachttreinen maar geen nachtbussen, in Nijmegen komen wel nachtbussen maar geen nachttreinen.
reisthijs schreef:Ah, natuurlijk dat verklaart een hoop
De trein van 1:17 uit Amsterdam is om 1:55 in Utrecht een geeft dus een overstap van 5 minuten op de trein van 3:00 naar Nijmegen.
--Stefan-- schreef:Frank schreef:Een latere trein van Nijmegen naar Arnhem zou ook al heel wat zijn; die trein gaat nu al om 0:14. Voor 2007 was dat nog een half uurtje later. Maar goed, ik spreek hier ook wel een beetje uit eigen belang.
Ik zou het ook wel prettig vinden ja.
Heb het altijd best vreemd gevonden... van Arnhem naar Nijmegen kan altijd nog wel tot minimaal 2:00 terwijl de dienstregeling andersom zeer beperkt is.
Caspar schreef:Dat die trein niet in de planner staat heeft dat er misschien mee te maken dat de 3095 niet blijft wachten bij een vertraging vanuit Amsterdam?
Terug naar “OV in Oost-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten