fogeltje schreef:Die blauwe automaten in de Breng bussen, zijn dat oplaadpunten waar ik bestelde producten kan ophalen?
Ja!
fogeltje schreef:Die blauwe automaten in de Breng bussen, zijn dat oplaadpunten waar ik bestelde producten kan ophalen?
iljitsch schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in m'n leven de bus genomen heb in Arnhem of Nijmegen dus over die blauwe automaten kan ik niks zinnigs zeggen. Maar hier kan je kijken waar in je buurt ophaalautomaten zijn. Let wel op dat verschillende automaten verschillende dingen kunnen, bijvoorbeeld die van de NS kunnen geen ov-chipkaart.nl produkten ophalen, wat je nodig hebt is een plek waarbij staat "Bestellingen uit de webwinkel van de OV-chipkaart ophalen", te vinden op de Google Map van ov-chipautomaten
knaai schreef:Blijft wel vreemd dat OV-chipkaart deze informatie niet geeft...
knaai schreef:Ok, bedankt voor de tip. Ik zal het daar eens proberen.
Blijft wel vreemd dat OV-chipkaart deze informatie niet geeft...
enHeeft u een persoonlijke OV-chipkaart aangeschaft?
Gratis 20% Dalkorting in de bus
fogeltje schreef:Wat anders, kunnen die gele oplaadautomaten niet ook transacties uitdraaien? Als ik het goed heb, moeten de laatste tien transacties op je chipkaart staan en kunnen die bij zulke automaten geprint worden. Het apparaat in Nijmegen op het station heeft die optie echter niet terwijl dit wel een volwaardige opwaardeerautomaat is, niet alleen om bestellingen op te halen. Waarom kan dat daar niet en waar kan dat dan wel? Ik kan ook geen inzicht krijgen in mijn transacties, dat kan wel bij een NS kaartautomaat (die laat ook bustransacties zien, maar alleen de vervoerder), maar die kan niets uitprinten.
Terug naar “OV in Oost-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten