[offtopic] Vertel eens meer over dat eerste? :o [/offtopic]BR628 schreef:Aangezien in Hafas ook omleidingen van de Pimpelexpress staan (via Zl-Amf), welke pas plaats vinden in augustus, verwacht ik eerlijk gezegd dat ook (Duitse) binnenlandse omleidingen t.b.v. werkzaamheden verwerkt zijn.
Omleiding serie 140 via Zwolle
Omleiding serie 140 via Zwolle
DVL Ut / Amf @ ProRail.
Re: Werkzaamheden Duitsland: een blik vooruit
Van 9-15 augustus (een deel van) Amersfoort-Deventer eruit geflikkerd? :(
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Werkzaamheden Duitsland: een blik vooruit
Err, wat is de pimpelexpress? En welke dagen gaat het om?BR628 schreef:Aangezien in Hafas ook omleidingen van de Pimpelexpress staan (via Zl-Amf), welke pas plaats vinden in augustus, verwacht ik eerlijk gezegd dat ook (Duitse) binnenlandse omleidingen t.b.v. werkzaamheden verwerkt zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Werkzaamheden Duitsland: een blik vooruit
De Pimpelexpres is de internationale trein naar Berlijn/Stettin. Serie 14x dus. Vanwege de aanwezigheid van een Bistro rijtuig waar ook alcoholische versnaperingen te krijgen zijn, heeft ie de naam Pimpelexpres. :)
Dick van den Hoven
Re: Werkzaamheden Duitsland: een blik vooruit
Ah okay. En gaat ie ook halteren in Zwolle?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Volgens Hafas niet. Hij gaat vanaf Amersfoort in een keer naar Deventer.
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Maar het kan natuurlijk wel leuke plaatjes opleveren :)
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Dan ga ik zeker kijken en bij het Engelse werk staan als dat nog niet te volgebouwd is om mooie plaatjes te kunnen maken. En ik zet mijn pa in 't Harde op scherp
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Wat een kansloze omleiding dit
Met diesellocs rijden en dan via Zwolle - Nijverdal - Almelo; daar zou nog iets in hebben gezeten; maar dit is natuurlijk vragen om problemen. De reistijd neemt ook nog eens fors toe.
Met diesellocs rijden en dan via Zwolle - Nijverdal - Almelo; daar zou nog iets in hebben gezeten; maar dit is natuurlijk vragen om problemen. De reistijd neemt ook nog eens fors toe.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Dan mis je wel de reizigers uit Deventer. Amersfoort - Deventer via Zwolle is 37 km om t.o.v. de normale route, Amersfoort - Almelo via Zwolle is 15 km om. Maar het loc wisselen zal allicht ook wat tijd in beslag nemen, terwijl je Zwolle anders gewoon voorbij kunt rijden. Plus dat het op het enkelsporige Zwolle - Wierden wellicht wat moeilijker inpasbaar zal zijn in de dienstregeling t.o.v. Deventer - Zwolle.
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
+22 minuten en zonder stop in Zwolle nog minder. Via Nijverdal lijkt me onmogelijk vanwege het kruisen van treinen.Vinny schreef:Wat een kansloze omleiding dit
Met diesellocs rijden en dan via Zwolle - Nijverdal - Almelo; daar zou nog iets in hebben gezeten; maar dit is natuurlijk vragen om problemen. De reistijd neemt ook nog eens fors toe.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Je kunt toch gewoon Amsterdam - Bad Bentheim en terug geheel met diesellocs rijden. Eventjes een lijntje met Raillion leggen ;)Maar het loc wisselen zal allicht ook wat tijd in beslag nemen, terwijl je Zwolle anders gewoon voorbij kunt rijden
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Hoe verwacht je de verwarming e.d. te regelen.Vinny schreef:Je kunt toch gewoon Amsterdam - Bad Bentheim en terug geheel met diesellocs rijden. Eventjes een lijntje met Raillion leggen ;)Maar het loc wisselen zal allicht ook wat tijd in beslag nemen, terwijl je Zwolle anders gewoon voorbij kunt rijden
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
De 232-ers rijden heel vaak reizigerstreinen hoor (en ook in Nederland): die hebben dan neem ik ook verwarming...
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
232 loc voor een reizigerstrein in Nederland? Dat is heel lang geleden dan...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Verwarming in de tweede week van augustus. Denk je nou echt dat dat een probleem is?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Niet alleen verwarming, maar ook luchtkoeling, verlichting en dat soort dingen ;-)
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Een 140 kan je opheffen zonder klimae, echt waar ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Tja, wat is lang geleden... 1995 nog, maar volgens mij heb ik ook wel eens ergens foto's van Edje gezien uit 1988/89 in die buurt. Kijk maar hier. Via Apeldoorn, Zupthen, Hengelo toen geloof ik...Mark schreef:232 loc voor een reizigerstrein in Nederland? Dat is heel lang geleden dan...
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Zijn er ergens foto's van? De 218 reeks is (mits er ATB aanwezig is) wel toegelaten in Nederland toch? Waarom zien we er daar niet wat meer van. De DB heeft er enkele honderden ;)Mark schreef:232 loc voor een reizigerstrein in Nederland? Dat is heel lang geleden dan...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Welnee; ik heb ook wel eens in een 140 zonder klima gezeten en zonder verlichting (dat is ook niet nodig overdag) Dat ging verder prima, ondanks dat het wat warm was; bij Amersfoort deed alles het 'opeens' weer. ;)Mark schreef:Een 140 kan je opheffen zonder klimae, echt waar ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Twee 6400-en voor die trein kan ook gewoon hoor :)
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Makkelijk! Wat zeg ik? 8 railbussen! GAAN met die banaanDaan schreef:Twee 6400-en voor die trein kan ook gewoon hoor :)
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Het zal allemaal ongetwijfeld kunnen, het echt uitvoeren is een tweede ;)
Re: Omleiding serie 140 via Zwolle
Anders gaan we gewoon met plan U rijden :D
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten