Gratis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Gratis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door midnet »

voor de snelle beslissers; via de website van arriva.nl kan je nog een gratis dagkaart voor hun bussen in de Achterhoek (ex Syntus/GTW), geldt t/m 31/12 aanvragen. Misschien dat dit elders al vermeld staat bij een andere post, dat heb ik zo gauw niet kunnen vinden.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: GRatis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door find_your_spot »

Om jullie 17 kliks op de jungle arriva.nl te besparen hier de directe link:

https://www.arriva.nl/index.php?id=959
For Your Railroad Adventures
robinzes
Berichten: 351
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 14:35

Re: GRatis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door robinzes »

Als ik alles heb ingevult en op bestel klik krijg ik steeds weer ( Pagina niet Gevonden ) op de Arriva site.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: GRatis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door Tochjo »

Dat kreeg ik ook, maar de mail met daarin de dagkaart werd toch succesvol verzonden.
robinzes
Berichten: 351
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 14:35

Re: GRatis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door robinzes »

oke, dank je. Ik heb hem al
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: GRatis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door find_your_spot »

En voor de mensen die gesteld zijn op hun privacy of te lui zijn om hun mailbox te bezoeken.

De dagkaart uitprinten vanaf de PDF doe je hier:
[knip]
Laatst gewijzigd door Geert op vr 24 dec 2010, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dat is niet de bedoeling. De link naar het formulier staat al in een eerder bericht.
For Your Railroad Adventures
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Gratis dagkaart ARRIVA Achterhoek

Bericht door midnet »

deze BUSdagkaart blijkt ook in het eigen assortiment te zitten-voor slechts 5€. (kan zelfs zijn dat dit ook geldt voor Rivierenland). Dus daar kan je nog steeds Arnhem-Enschede meer rijden. (wel uitkijken, want Connexxion/breng of twents is al opgerukt tot Doetinchem en Borculo).
Was gisteren onderweg met zo'n kaart-was ongedateerd, dus met een kopieer zou je er heel wat bij kunnen afdrukken? Wat een lege bussen-hooguit 2/3 mensen per rit.
Opvallend was verder dat op lijn 74 ri. Enschede vanaf Haaksbergen de Connexxion kaartjes verkocht worden-chauffeur had een apart plateau met die kaartjes, dat werd verruild. En enkel wat oudere chauffeurs-nu allemaal met splinternieuwe ARRIva-kledij, reden met enkele lijnen mee, in hun vrije tijd, om eens te bekijken hoe de route nu liep. Wisselden ook allerlei weetjes over aansluitingen etc uit-dat is wel te prijzen dienst-interesse!
Het dienstregelingboek kost 2,50 en is ook bij het door Syntus gedreven station in Doetinchem for sale.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten