CamilleKreemers schreef:Kan het soms niet zo zijn dat een besparing in een herschikking van de chauffeursdiensten zit?
Qua chauffeurslogistiek allicht. Daar zal ongetwijfeld meer stroomlijn in kunnen.
CamilleKreemers schreef:Kan het soms niet zo zijn dat een besparing in een herschikking van de chauffeursdiensten zit?
dennistd schreef:Ik hoorde vandaag dat er maar meer twee Duvedecs zijn, omdat van eentje de versnellingsbak kapot is en niet gerepareerd zou worden.
gkw1969 schreef:De Duvedecs gaan er toch uit. Of en wat er voor in de plaats komt is nog niet duidelijk.
nsimmelink94 schreef:gkw1969 schreef:De Duvedecs gaan er toch uit. Of en wat er voor in de plaats komt is nog niet duidelijk.
Zijn ze nog veel ingezet de afgelopen 2,5 jaar? Anders lijkt het me niet geheel rendabel dat ze zijn opgelapt nadat ze van CXX zijn overgenomen. Zeker even een Duvedecje in de verf zetten kost een paar duiten.
dennistd schreef:nsimmelink94 schreef:gkw1969 schreef:De Duvedecs gaan er toch uit. Of en wat er voor in de plaats komt is nog niet duidelijk.
Zijn ze nog veel ingezet de afgelopen 2,5 jaar? Anders lijkt het me niet geheel rendabel dat ze zijn opgelapt nadat ze van CXX zijn overgenomen. Zeker even een Duvedecje in de verf zetten kost een paar duiten.
Ze zijn niet geverfd maar gestickerd, zal ongetwijfeld een stuk goedkoper zijn.
Daniel schreef:Een halte of vier tonen is wel gebruikelijk, maar voor aansluitingen zijn drie stuks er zeker op een druk busstation wel weer erg weinig.
Momenteel rijden de bussen op lijn 96 van maandag tot en met vrijdag overdag om het half uur. In de avonduren en weekeinden wordt deze route om het uur gereden. In het voorstel van Syntus wordt de doordeweekse halfuurdienst een uurdienst en wordt 's avonds en in de weekeinden om de twee uur gereden. Deze aanpassing van de dienstverlening moet ingaan in 2018.
Terug naar “OV in Oost-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast