Je kunt dieseltreinen uit de hele wereld gebruiken zo ongeveer (nou ja, met de Nederlands/West-Europese spoorbreedte). Het is dan een kwestie van ATB-kastjes bestellen... (A)Bee schreef:Voor drie jaar? Dan had alleen de NS kans gemaakt, die hebben een vloot dieselmaterieel klaarstaan, andere vervoerders niet.
Maar één bieder op vertramming Kamperlijntje
Re: Maar één bieder op vertramming Kamperlijntje
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Maar één bieder op vertramming Kamperlijntje
Betekent dat dat het aantal tariefeenheden Kampen-Zwolle opgeschroefd gaat worden van 13 naar 15? Dat is namelijk het aantal tariefeenheden Kampen Zuid-Zwolle.flipje schreef:de tarieven van de Hanzelijn en Kamperlijn worden op elkaar afgestemd. Dit betekent dat de reizigers van de Kamperlijn rekening moeten houden met een prijsverhoging van ongeveer 25 cent.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Maar één bieder op vertramming Kamperlijntje
Ja, dat is zelfs al in de reisplanner verwerkt! Op 9 december is Zwolle-Kampen duurder dan op 8 december. Het nut van die aanpassing ontgaat me wel?
Wadlopers importeren uit Argentinië, er staan er daar genoeg nutteloos te wezenVinny schreef:Je kunt dieseltreinen uit de hele wereld gebruiken zo ongeveer (nou ja, met de Nederlands/West-Europese spoorbreedte).
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: Maar één bieder op vertramming Kamperlijntje
Hmm, Wadlopers op Zwolle - Kampen? Back to 1999 - 2000.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten