Aanleg Hanzelijn voltooid

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Aanleg Hanzelijn voltooid

Bericht door mijack1985 »

Hanzelijn in legostijl.

Door Erik de Zwart
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Gebruikersavatar
Bartjk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 05 jul 2011, 17:44
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Aanleg Hanzelijn voltooid

Bericht door Bartjk »

Pikobo schreef: De Hanzeliner kan je beter niet gebruiken in de spitsrichting (ochtendspits naar Zwolle) of minddagspits (naar lelystad). Vaak zeer volle bussen mn tussen Dronten en Zwolle. Dan kan je als je pech hebt 3 kwartier staan. Geen pretje.
De bussen van de Hanzeliner lijken voller dan vorig jaar, hoog tijd voor de trein!
Maar nog even wachten. En ja als als er een serieuze, langdurige verstoring is op de Veluwe, zou een tijdelijke doortrekking, buiten de Zwolle knoop om, van de 3700 (zonder tussenstops) een serieuze optie mogen zijn.
Ja die zitten de laatste tijd inderdaad verschrikkelijk vol. Maar ik kan altijd wel mee. Nu reis ik tussen lelystad en dronten dus meestal op de terugweg is de bus t.h.v. dronten manege wel weer zo leeg dat je kan zitten maar de laatste tijd heb ik ook wel eens dat er helemaal geen bus komt. en dan zit je met de inhoud van 2 bussen in 1 bus. Maarja, waarom zou je ook als vervoerder bussen laten rijden wanneer dat nodig is :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten