Wijzigingen Syntus

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
albertstien3329
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 07:01

Wijzigingen Syntus

Bericht door albertstien3329 »

site van Syntus wordt enkel verwezen naar hun nieuwe dienstregeling, er ontbreekt een handzaam overzichtje van wat er wordt gewijzigd. Het gaat mij vooral om lijnvoeringen, dat tijden worden aangepast aan nieuwe NS-dienst snap ik vanzelf wel.
Ik merk dat er een aparte thread is vor STS-Geldld, maar daar staat het nogal verspreid en niet volledig, enk ik.
Dus als iemand-ook voor de andere regio's, een overizcht heeft, dan graag! Met dank.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Quote-jump

Bericht door Tochjo »

Ik vond dit overzicht voor de concessie Midden Overijssel. Bedoel je dat?
Xanland
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 30 jan 2011, 22:35
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Wijzigingen Syntus

Bericht door Xanland »

Op alle 3 de sites zijn er duidelijk de nieuwe dienstregelingen beschikbaar:
Syntus Gelderland (wiki) -> Linkerkant knopje "Dienstregeling". Daar kan je kiezen uit de streekdienst en stadsdiensten.
Syntus Overijssel (wiki) -> Zelfde, maar dan meteen op lijnnummer of plaats ONDERAAN de pagina zoeken.
Syntus -> Combi, maar hier geldt ook weer hetzelfde.

;)

Met als voetnoot erbij dat Provincie Gelderlang weigert(!) mee te werken aan een vorm bij Syntus Gelderland net zoals in de vorm van Syntus Overijssel. Zonder lijst van wijzigingen is dat de meest gebruiksvriendelijkste!
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten