peter s schreef:@Bee
Jaloers?
Al meer dan 35 jaar onze hobby.
Absoluut niet, ik heb he-le-maal niets met recreatiecontainers

peter s schreef:@Bee
Jaloers?
Al meer dan 35 jaar onze hobby.
Bee schreef:Ik wordt een beetje tureluurs van dat Breng. Je zou bijna kunnen zeggen dat de dienstregeling er elke drie maanden op de schop gaat
fogeltje schreef:Bee schreef:Ik wordt een beetje tureluurs van dat Breng. Je zou bijna kunnen zeggen dat de dienstregeling er elke drie maanden op de schop gaat
Dan begint het collegejaar weer en komt een nieuwe lading studenten die vervoerd moeten worden. Dan extra capaciteit creëren (door lijn 325 zijn ritten via het station te laten doen) is dan niet zo een gek idee.
Wat de Stadsregio zou het me niet verbazen als die alleen maar jaknikken. Zolang ze maar voor een dubbeltje in de eerste rang zitten hoor je die lui niet en zullen ze ook niet aansporen om knelpunten aan te pakken heb ik het gevoel. Klagende reizigers is dan slechts een inconvenience.
Trolley0144 schreef:momenteel rijden in Arnhem de volgende groene ambassador bussen de connexxion 1775,1830,8136,8138,8146,8170,8174,8179
8185,8187,8192,8315 vanwege een omleiding op lijn 5 weet iemand hoelang ze blijven.
zijn er eigenlijk al nieuwe trolleybussen besteld en zijn er al MAN aardgasbussen voor Arnhem in aanbouw.
Thijs schreef:Aankomst met 3000 uit Den Helder is .19. Maar inderdaad zorg je voor een robuuste overstap: bij vertraging haal je je bus nog. Sowieso kost het wel paar minuten om van spoor 3 via tunnel naar busstation komt. Ik snap wel waarom er is gekozen voor deze overstaptijd.
Freek schreef:maar wel de belangrijkste.
Terug naar “OV in Oost-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten