Pagina 77 van 276

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 15 okt 2012, 09:26
door koekje
webguy schreef:Beetje raar dat de trolleys dus wel nieuwe bekleding krijgen maar de buitenkant blauw blijft? De bekleding nu matcht juist met de kleur van de trolley. Niet dat het me uitmaakt waar ik op zit, maar "branding technisch" zou het wel zo mooi zijn.
Volgens mij wil je iets anders te zeggen? Lees je zinnen nog eens goed? :wink:

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 15 okt 2012, 09:28
door webguy
Het was nog vroeg, nu is het beter leesbaar.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 15 okt 2012, 09:57
door koekje
Oh ik zat even in de war met het woordje 'huidig'. Ik dacht even dat je op de nieuwe bekleding doelde. Maar wees niet bang, er komt nog een wijziging aan. Meer kan ik niet zeggen at the moment.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: wo 17 okt 2012, 18:23
door Nylan
Vanmiddag zat ik in lijn 5 naar De Laar West en zag op het display dat de haltenaam ''Raamsdonkstraat'' al is veranderd in ''Woudrichemstraat''.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: wo 17 okt 2012, 19:27
door BrengMe
Nylan schreef:Vanmiddag zat ik in lijn 5 naar De Laar West en zag op het display dat de haltenaam ''Raamsdonkstraat'' al is veranderd in ''Woudrichemstraat''.
Dat geloof ik best. De meeste nieuwe haltenamen zijn al doorgevoerd. Overigens zijn er volgens mij meer nieuwe namen doorgevoerd dan die op de website staat. Ik had als vervanger van Elst, Winkelcentrum (Zo'n onlogische naam voor alleen een AH en een Gall&Gall, die daar trouwens nu niet meer zitten) Elst, Prinsenhof ingestuurd. Deze stond niet op de lijst met winnende namen, maar zag ik een paar dagen geleden terug wel op de display's en op de website van Breng.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 20:44
door fogeltje
http://www.breng.nl/reizen-met-breng/14 ... venlo/2613

Klopt dat wel helemaal? Van Ottersum naar Gennep is even duur als van Nijmegen naar Gennep (sterker nog, van Ottersum naar Ottersum of Milsbeek naar Milsbeek eveneens). Ik snap dat kaartjes die je bij de chauffeur duurder moeten zijn dan OVC tarief (voorverkoop moet gewoon goedkoper zijn als wagenverkoop in mijn ogen, anders gaat iedereen weer kaartjes kopen en kun je de rijtijd verdubbelen), maar vier euro voor een afstand die met een urinestraal te overbruggen is, is wel erg gortig. Zijn ze bij de kolommen en rijen van Milsbeek en Ottersum en de rij van Gennep (Gennep heeft vreemd genoeg geen kolom) niet gewoon vergeten wat 2en en 3en te plaatsen?

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 20:46
door fogeltje
BrengMe schreef:
Nylan schreef:Vanmiddag zat ik in lijn 5 naar De Laar West en zag op het display dat de haltenaam ''Raamsdonkstraat'' al is veranderd in ''Woudrichemstraat''.
Dat geloof ik best. De meeste nieuwe haltenamen zijn al doorgevoerd. Overigens zijn er volgens mij meer nieuwe namen doorgevoerd dan die op de website staat. Ik had als vervanger van Elst, Winkelcentrum (Zo'n onlogische naam voor alleen een AH en een Gall&Gall, die daar trouwens nu niet meer zitten) Elst, Prinsenhof ingestuurd. Deze stond niet op de lijst met winnende namen, maar zag ik een paar dagen geleden terug wel op de display's en op de website van Breng.
Misschien hebben ze bij Hermes/Breng zelf ook wat namen verzonnen los van de inzendingen.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 21:47
door huibf
fogeltje schreef:http://www.breng.nl/reizen-met-breng/14 ... venlo/2613

Klopt dat wel helemaal? Van Ottersum naar Gennep is even duur als van Nijmegen naar Gennep (sterker nog, van Ottersum naar Ottersum of Milsbeek naar Milsbeek eveneens).
Die hele tabel klopt toch voor geen meter.
Nijmegen-Nijmegen is 2 euro.
Ottersum-Ottersum is 4 euro ?????

Ook wordt Gennep gemist in een kolom.
De diagonale lijn van linksboven naar rechtsonder moet altijd dus 2 euro zijn.
Als de ritten nijmegen kloppen, horen er dus bij elke 2 euro in de eerste 3 boven/onder/links/rechts vakken 3 euro te staan, de rest wat overblijft 4.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 22:12
door fogeltje
Het lijkt te kloppen voor het traject Nijmegen - Plasmolen. Overigens zou het zomaar kunnen zijn dat Gennep nog eens duurder is. In de tijd van de KAN-kaartjes had Gennep ook een hoger tarief dan Plasmolen en Milsbeek, zou me kunnen voorstellen dat Gennep 5 euro moet zijn vanuit Nijmegen (KAN-kaartje vanaf Gennep was 5,50).

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 22:55
door huibf
Heb nu een onderonsje op @brengov.
Ritten in dezelfde plaats of de naastgelegen kan natuurlijk geen 4 kosten....

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 08:36
door fogeltje
En lijn 3 is nog steeds verdwenen uit de dienstregeling :') En de nieuwe dienstregeling is ook nog niet te vinden.

Ik had me laatst ook eens aan twitter gewaagd, maar dat wachtwoord ligt thuis, anders zou ik even meekleppen.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 09:21
door huibf
De tabel voor de prijzen van lijn 83 wordt aangepast. @brengov is volgensmij de enige vervoerder die actief deelneemt op Twitter.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 09:43
door fogeltje
huibf schreef:De tabel voor de prijzen van lijn 83 wordt aangepast. @brengov is volgensmij de enige vervoerder die actief deelneemt op Twitter.
Zo een gevoel had ik ook al. Veolia, Arriva en Hermes lijken het vooral te gebruiken om nieuws over stremmingen en dergelijke te verspreiden.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 15:04
door BrengMe
fogeltje schreef:
huibf schreef:De tabel voor de prijzen van lijn 83 wordt aangepast. @brengov is volgensmij de enige vervoerder die actief deelneemt op Twitter.
Zo een gevoel had ik ook al. Veolia, Arriva en Hermes lijken het vooral te gebruiken om nieuws over stremmingen en dergelijke te verspreiden.
Hopelijk gaat hermes dat niet ook hier straks doen.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 15:09
door Dagren
Met Connexxion ook wel eens kunnen tweeten. Maar goed, daar valt Breng ook onder.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 16:46
door Frank
fogeltje schreef:En de nieuwe dienstregeling is ook nog niet te vinden.
Ben half ziek en ook nog eens druk bezig dus laat dat maar morgen worden :P .

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 17:53
door rovin1995
Imidels wel de nieuwe lijnnennetkaarten op de website van breng: http://www.breng.nl/reizen-met-breng/14 ... eraan/2140

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 18:02
door Gekko123
Als ik de streek-versie bekijk viel me meteen op dat er bij de spoorlijn Elst - Tiel de stations (op Zetten-Andelst na, die is helemaal vergeten) met een Syntus-logo worden weergegeven, terwijl Arriva daar vanaf december rijdt...

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 18:22
door Michael 1988
Misschien om verwarring op de huidige situatie te voorkomen? Maar als dit de definitieve versie is, dan lijkt het mij een druk/communicatiefout.

Overigens staat Arriva er ook niet op bij de stations tussen Arnhem en Doetinchem. Wel staat Breng erop, maar geen Arriva (idem voor NS-station Elst en Arnhem voor Arriva en Nijmegen voor Veolia). Dit terwijl er in Arnhem wel twee logo's getekend staan (NS en Breng). Doetinchem staat er zelfs niet op. Deze kaart (streekversie) dient nog flink te worden aangevuld.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 18:40
door Frank
De stations en vervoerders zijn nooit heel erg bijgewerkt geweest, dat is niks nieuws.

Edit: er zitten nog wel meer fouten in. Op de kaart van Arnhem lijkt iets mis te zijn gegaan met de kleuren van de buslijnen die via de zuidkant van het centrum gaan. Lijn 8 heeft als stadslijn sowieso een ongelukkig kleurtje gekregen.

De doortrekking van lijn 3 naar Huissen staat ook niet meer op de kaart vermeld, bij de vorige versie hier nog wel. Is het toch te onzeker geworden?

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 18:44
door BrengMe
Nog een fout: Eindpunt lijn 13 staat nog steeds Wijchen Randweg Noord. Dat is tegenwoordig Kraayenberg 83e straat.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 18:46
door Frank
Maar dat staat ook niet :wink: . Allemaal niet echt fouten om wakker van te liggen trouwens.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 21:37
door Meltrain
Ik vind ook de lijnvoering van de lijnen 598 en 590 totaal niet duidelijk uit de lijnennetkaart komen. Het lijkt zo net of lijn 589 het rondje altijd in beide richtingen rijdt en lijn 590 het rondje op doordeweekse dagen nog eens extra in eé'n richting berijdt. :?

N33 is ook niet de meest heldere lijn trouwens. Uit de lijnennetkaart denk ik te begrijpen dat het twee overlappende lijnen zijn: Arnhem - Bemmel-Zuid en Nijmegen - Huissen-Valom, maar hadden twee aparte lijnnummers dan niet handiger geweest? :?

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: di 23 okt 2012, 10:46
door Frank
Inmiddels staan er weer wat meer filmpjes op de site. Daarmee kunnen er nog wat onduidelijkheden weg worden gehaald/nieuwe dingetjes worden toegevoegd:

* Lijn 1: Plein 1944 - Nijmegen CS - Malden - Molenhoek: het was al bekend dat deze buslijn 's avonds en op zondag niet naar Plein 1944 gaat rijden, maar volgens het filmpje zal dit ook in de ochtendspits niet gebeuren.
* Lijn 2: Oosterhout Dorp - Waalsprinter - Lent - Nijmegen CS - Station Dukenburg - Lindenholt West: doordat in Lent geen lus gereden meer kan worden rijdt er voortaan ook 's avonds en op zondag tweemaal per uur een bus naar Oosterhout Dorp. De aparte pendeldienst die eerder ter sprake kwam lijkt daarmee vervallen.
* Lijn 14: Arnhem - Elden - Elst West - Nijmegen CS - Brakkenstein: zoals het nu wordt gezegd gaat deze bus ook 's avonds en op zondag tweemaal per uur rijden tussen Arnhem en Nijmegen. Het lijkt echter een beetje op een verspreking, maar goed :P .
* Lijn 89: Nijmegen CS - Druten: ten opzichte van de huidige lijn 289 lijkt het erop alsof in de spits altijd tweemaal per uur gereden wordt. Nu rijdt er in de spits nog een aantal extra ritten richting het industrieterrein.

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8

Geplaatst: di 23 okt 2012, 11:33
door fogeltje
Er staat ook een lijst met wijzigingen met betrekking tot lijnvoering. Gesorteerd op nummer staan alle huidige lijnen en erachter welke lijnen er na 8 december op alle trajectdelen rijden. Handig om te kijken voor mensen om te snel of op hun lijn iets veranderd en zo ja welke lijnen er straks rijden. Dan kunnen ze in de uitgebreide lijst gericht naar de nieuwe lijnnummers zoeken om te kijken wat voor hen gaat gelden.

En Frank, je kunt nog een dag ziek blijven, de dienstregeling is nog niet beschikbaar.