Arnhem en Nijmegen: Alledaagse gebeurtenissen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Volgensmij wou de stadsregio een concept wat ze konden blijven gebruiken bij de overgang van de concessie. Dus ik neem aan dat de naam Breng zal blijven.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Klopt. Opvallende campagne trouwens, duidelijk product. :pos:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Je kunt ook zoveel dingen met die naam. Hij BRENGt je of je hebt hem GEMIST. En anders BRACHT hij je.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Nou hij bracht gister een knokpartij in de bus. Chauffeur had de noodknop al gedrukt!
Maar goed dat de twee rolstoelplaatsen genoeg ruimte gaven voordat de raddraaier de deur uit gewerkt was!
Maar goed dat de twee rolstoelplaatsen genoeg ruimte gaven voordat de raddraaier de deur uit gewerkt was!
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Dat klopt. Tijdens de presentatie van de eerste CNG-bus zei stadsregiobestuurder Walraven dat de stadsregio het brengconcept na 2012 handhaaft als het concpt - bedacht door Novio/Connexxion - aanslaat.Joshua schreef:Volgensmij wou de stadsregio een concept wat ze konden blijven gebruiken bij de overgang van de concessie. Dus ik neem aan dat de naam Breng zal blijven.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Maar toch vind ik dat ze trolly's ook een andere kleur hadden mogen geven. had die dan wit met een paars dak gegeven of zo. Dat past wat beter bij de rest van de BRENG stijl.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Een eis van de gemeente Arnhem was juist dat de trolley's als vanouds blauw bleven ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Inderdaad ;)
Alles moest dezelfde huisstijl krijgen op twee uitzonderingen na: de Trolleys en de Waalsprinter.
Al heb ik nog geen bussen gezien in de echt 'Waalsprinter' stijl. Dat zou toch Breng Direct moeten worden?
Alles moest dezelfde huisstijl krijgen op twee uitzonderingen na: de Trolleys en de Waalsprinter.
Al heb ik nog geen bussen gezien in de echt 'Waalsprinter' stijl. Dat zou toch Breng Direct moeten worden?
3 0 7 9
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Die dienst rijdt nu ook nog niet, zo is te lezen in BRENG ME.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Ooow hebben ze weer een nieuwe editie van de geweldige magazine
Maar lijn 325 is toch ook gewoon de Waalsprinter?
Maar lijn 325 is toch ook gewoon de Waalsprinter?
3 0 7 9
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Breng jongensBee schreef:Die dienst rijdt nu ook nog niet, zo is te lezen in BRENG ME.
Breng meisjes
Breng direct
Breng draad
Breng me snel
*bus*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Heel veel bussen op plekken waar ze niet horen: op lijn 85 een Citaro en een van Hool A330.
Lijn 83 ook een Citaro.
Lijn 10 een van Hool A330
Lijn 83 ook een Citaro.
Lijn 10 een van Hool A330
3 0 7 9
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Dan tenminste nog een blauw dak.Joshua schreef:Maar toch vind ik dat ze trolly's ook een andere kleur hadden mogen geven. had die dan wit met een paars dak gegeven of zo. Dat past wat beter bij de rest van de BRENG stijl.
Maar zoals hierboven al aangegeven: het mag dus niet.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Wat voor overheerlijk recept staat er nu in? Vorige keer was het kapucijnenschotel.--Stefan-- schreef:Ooow hebben ze weer een nieuwe editie van de geweldige magazine
(joh, daar heb ik echt behoefte aan in een blaadje over een busmaatschappij..)
Ik doe ook maar wat
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6238
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Een Van Hool op lijn 10 is niet zo gek hoor, daar rijden sinds jaar en dag vaker kleine bussen extra bij. Een Ambassador zoals ik ze laatst eens gezien heb is weer wel gek. CNGs op de streeklijnen is mij nog niet opgevallen.--Stefan-- schreef:Heel veel bussen op plekken waar ze niet horen: op lijn 85 een Citaro en een van Hool A330.
Lijn 83 ook een Citaro.
Lijn 10 een van Hool A330
"Een touringcar is geen bus"
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Alleen rond 2 uur, half 3 is een van Hool niet echt handig dan, want dan komt er toch een enorme stroom studenten terug vanaf Heyendaal. Ding zat ook bomvol.
En ik heb op lijn 85 al 2x een Citaro gehad. Ben benieuwd wat ik vandaag krijg... Of een Volvo 8700, of een Wright, of een Amba, of een Citaro
En ik heb op lijn 85 al 2x een Citaro gehad. Ben benieuwd wat ik vandaag krijg... Of een Volvo 8700, of een Wright, of een Amba, of een Citaro
3 0 7 9
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6238
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Juist dan rijden vaker extra kleine bussen op lijn 10. De gelede wagens kunnen het in de "spitsuren" (rond de tijd van eind/begin colleges) niet aan. En nu het rondje Heyendaal tijdelijk nog eens groter is, vanwege de omleidingen, hebben ze ook echt rijtijd te kort. Maar goed, zelfs bij de gewone dienstregeling vind ik zes gelede wagens niet toereikend om de vier minutendienst te realiseren. En dan liever een Van Hool extra op lijn 10, die heeft tenminste drie deuren, dat scheelt toch echt minstens 10 passagiers.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Vooral als je in de avond spits vanaf Station Heyendaal naar het station wilt. Dan mag er een 4 minuten dienstregeling zijn. Ik heb er toch vaak zat ruim 10 minuten gestaan omdat de Heyendaalshuttels die er aan kwamen gewoon vol waren en door reden.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Ik zie de laatste dagen nog steeds BRENG meiskes op het busstation van nijmegen staan richting Nijmegen. Gisteren volgens mij ook nog een Connexion.
Dinsdag ook nog op lijn 121 naar eindhoven een hele raren bus gezien. Heel oud, Grijze kleur met volgens mij Roze, Paarse en blauwe strepen. effe googlen derrek.
Dinsdag ook nog op lijn 121 naar eindhoven een hele raren bus gezien. Heel oud, Grijze kleur met volgens mij Roze, Paarse en blauwe strepen. effe googlen derrek.
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Vandaag weer een Breng Citaro op lijn 82 naar Millingen rond 16:20 ;)
3 0 7 9
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
En vanmiddag wel een oud Hermes Ambassador op Lijn 5 gezien richting Beuningen. Zat toen zelf in de 85 naar Nijmegen. Was rond ongeveer 4 uur/half 5.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Een Nijmeegs meisje op de Arnhemse 2 gesignaleerd, dat is zielig..
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Jaa tussen alle jongetjes
Maar die moeten (nog steeds) naar Nijmegen komen. Als het goed is gaat het dan om een iets oudere Amba. LCD display, 84xx serie?
Maar die moeten (nog steeds) naar Nijmegen komen. Als het goed is gaat het dan om een iets oudere Amba. LCD display, 84xx serie?
3 0 7 9
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Check. 8415 was het geloof ik.
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 1094
- Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
- Locatie: Nijmegen
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG
Die moet dan idd nog steeds naar Nijmegen komen. Terwijl de 8419 en hoger al wel in Nijmegen zijn...
3 0 7 9
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten