Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
kevinsnoeren1992 schreef:Oosterhout gebeurd niet omdat wat ik begreep de gemeente Oosterhout dat niet wilt/delen in de kosten etc
Er is een paar jaar terug een onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van een nachtlijn naar Oosterhout. Daar is toen uitgekomen dat er van de gemeente een bijdrage werd verwacht en deze was te hoog in de ogen van de gemeente.
In die tijd had Veolia volgens mij gewoon geen zin om een extra nachtlijn in te leggen en hebben hoge kosten aangedragen. Waardoor het project dus niet van de grond is gekomen.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Enkele afwijkingen aan het begin van de avond in Tilburg, waaronder Boschbus 8110 die aankwam als lijn 136 en weer vertrok als lijn 140 en een fraaie Scania Citywide op lijn 450 naar Turnhout. Normaal zijn dat altijd Jonckheeres of af en toe een Citea.
Jurre schreef:Enkele afwijkingen aan het begin van de avond in Tilburg, waaronder Boschbus 8110 die aankwam als lijn 136 en weer vertrok als lijn 140 en een fraaie Scania Citywide op lijn 450 naar Turnhout. Normaal zijn dat altijd Jonckheeres of af en toe een Citea.
Scania's op lijn 450 is normaal. B&C die lijn 450 rijdt heeft ook Scania's in het wagenpark. Gelede Volvo 7700 gebeurd ook regelmatig.
Had bij de klantenservice van Arriva gevraagd of het dalurendagkaartje straks ook geldig is op lijn 84 tussen Boxmeer(?) en Venray. Dit omdat het nu een Brabantse lijn is en straks een Limburgse (op voornamelijk Brabants grondgebied). Het antwoord luidt: niet geldig.
De lijn is overgeheveld van de concessie Oost-Brabant naar Limburg. Valt me wel op dat Limburg wel geld uittrekt voor verbindingen in het weekend. Zelfs Mill wordt niet eens bediend op zaterdag.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Hainje schreef:Had bij de klantenservice van Arriva gevraagd of het dalurendagkaartje straks ook geldig is op lijn 84 tussen Boxmeer(?) en Venray. Dit omdat het nu een Brabantse lijn is en straks een Limburgse (op voornamelijk Brabants grondgebied). Het antwoord luidt: niet geldig.
Huh? Welke lijn is dat nu dan? Een deel van de huidige 92? Of wordt de buurtbus groter?
Hainje schreef:Had bij de klantenservice van Arriva gevraagd of het dalurendagkaartje straks ook geldig is op lijn 84 tussen Boxmeer(?) en Venray. Dit omdat het nu een Brabantse lijn is en straks een Limburgse (op voornamelijk Brabants grondgebied). Het antwoord luidt: niet geldig.
Huh? Welke lijn is dat nu dan? Een deel van de huidige 92? Of wordt de buurtbus groter?
Hou voor de zekerheid ook even het Limburgtopic in de gaten. Voor zover ik weet is Mr-W kaderlid bij ROB, maar dat weet ik dus niet meer zeker.
Ah ja, ik zie in het de Limburgpagina's op de wiki, bedankt. Ik zal me binnenkort eens in Oost-Brabant verdiepen om te kijken wat er van de 92 nog overblijft. Jammer, ik had dat rondje eigenlijk een keer willen doen. Ik betwijfel of me dit nog gaat lukken.
fogeltje schreef:Ah ja, ik zie in het de Limburgpagina's op de wiki, bedankt. Ik zal me binnenkort eens in Oost-Brabant verdiepen om te kijken wat er van de 92 nog overblijft. Jammer, ik had dat rondje eigenlijk een keer willen doen. Ik betwijfel of me dit nog gaat lukken.
Lijn 92 wordt een doordeweekse uurdienst Grave - Gennep. Daar neemt lijn 84 het over.
Hainje schreef:Had bij de klantenservice van Arriva gevraagd of het dalurendagkaartje straks ook geldig is op lijn 84 tussen Boxmeer(?) en Venray. Dit omdat het nu een Brabantse lijn is en straks een Limburgse (op voornamelijk Brabants grondgebied). Het antwoord luidt: niet geldig.
Huh? Welke lijn is dat nu dan? Een deel van de huidige 92? Of wordt de buurtbus groter?
Hou voor de zekerheid ook even het Limburgtopic in de gaten. Voor zover ik weet is Mr-W kaderlid bij ROB, maar dat weet ik dus niet meer zeker.
fogeltje schreef:Ah ja, ik zie in het de Limburgpagina's op de wiki, bedankt. Ik zal me binnenkort eens in Oost-Brabant verdiepen om te kijken wat er van de 92 nog overblijft. Jammer, ik had dat rondje eigenlijk een keer willen doen. Ik betwijfel of me dit nog gaat lukken.
Nogmaals Lijn 84 Gennep Busstation - Venray Prins Bernhardstraat is een Brabantse buslijn uitbesteed aan Arriva Limburg. Het Brabantse tarievenhuis is geldig.
Ik pas het ook even niet aan, wat de Brabantse wijzigingen zijn nog niet doorgevoerd op de wiki.
Lijn 159 naar Veghel vanuit Den Bosch verdwijnt voorgoed.
inplaats daarvan komt Lijn 154 naar Eindhoven.
de huidige lijn 156 rijden alleen in de spits
Lijn 156 gaat weer over Den Dungen 2 keer per uur.
154 gaat over Sint gestel Schijndel Rooij Eindhoven vanaf 11/12/2016
Dus alleen 158 en 306 gaan vanauit Den Bosch naar Veghel.
Op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland.
Ik had hier ergens op het forum gelezen dat Van Dijk op Lijn 91 met gloednieuwe Setra's rijdt ter vervanging van de Scania's die naar Limburg zijn gestuurd. Heeft iemand hier er een foto van?
fogeltje schreef:Ah ja, ik zie in het de Limburgpagina's op de wiki, bedankt. Ik zal me binnenkort eens in Oost-Brabant verdiepen om te kijken wat er van de 92 nog overblijft. Jammer, ik had dat rondje eigenlijk een keer willen doen. Ik betwijfel of me dit nog gaat lukken.
Lijn 92 wordt een doordeweekse uurdienst Grave - Gennep. Daar neemt lijn 84 het over.
Gaat dat volgens de route van de oude 94/38 via onder meer Gassel en Beers? Of blijft het de huidige route via Langenboom en Mill