Is dat de noot van de busjes "voor het hele koor"?
Hebben zij uberhaupt wel groot materieel?
NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Ik heb geen onderschrift
- AppleMoose
- Berichten: 6037
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Ze waren/zijn in bezit van grotere bussen. Die heb ik weleens zien rijden. Maar daar kun je natuurlijk geen reguliere bus/treindiensten mee uitvoeren.
https://www.vitesse.nl/voorgeelzwart/supporters Help Vitesse de lente door!
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Het lijkt me meer dan logisch dat als een bedrijf als Noot de concessie Limburg zou binnenhalen zij ook wel weten hoe je aan bussen moet komen, dus Noot afschrijven omdat ze nu geen groot materieel hebben is nogal onlogisch. :')
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9175
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Noot heeft wel degelijk groot materieel. Op de Veluwe rijden ze met een Setra (rijdt op lijn 87/107) en verschillende touringcars op lijn 293 (scholierenlijn). Maar de meeste busjes van Noot zijn kleine busjes, ze rijden verschillende streeklijnen op de Veluwe met Mercedes-Benz Sprinters.sirvinniei schreef:Is dat de noot van de busjes "voor het hele koor"?
Hebben zij uberhaupt wel groot materieel?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
EBS (overheid Israel) en Syntus (Franse spoorwegen = Franse overheid) zijn ook beide staatsbedrijven..Jonkervoort schreef: Nee hoor, vergeet EBS en Syntus niet. Mooie gelegenheid voor die bedrijven om ook weer eens wat te winnen.
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Ik dacht dat Egged geprivatiseerd was. Vroeger was het trouwens wel een collectieve coöperatie, of zoals ze dat in Israël noemden: een kibboets op wielen. De organisatiestructuur had wat weg van hoe het bij het Belgische "De Lijn" geregeld was, met pachters.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- AppleMoose
- Berichten: 6037
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: NS wil meedoen in geval van nieuwe aanbesteding Limburg
Misschien komt het wel zo over, maar ik schrijf Noot helemaal niet af. Bij nagenoeg iedere nieuwe concessie moet weer materieel (bij)gekocht worden. dat geldt voor iedere vervoerder, dus ook voor Noot.Z2N schreef:Het lijkt me meer dan logisch dat als een bedrijf als Noot de concessie Limburg zou binnenhalen zij ook wel weten hoe je aan bussen moet komen, dus Noot afschrijven omdat ze nu geen groot materieel hebben is nogal onlogisch. :')
https://www.vitesse.nl/voorgeelzwart/supporters Help Vitesse de lente door!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten