Hoax: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Hoax: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door Suus »

Hoewel feitelijk oud nieuws, heb ik dit bericht nog niet voorbij zien komen. Ik vond het tijdens een struintocht op Wikipedia...

Nieuw station: Berghem Piekenhoef: Reistijd traject Den Bosch-Nijmegen neemt drie minuten toe
BERGHEM - De gemeente Oss krijgt er een vierde station bij. Op het traject Den Bosch-Nijmegen wordt ter hoogte van de Berghemse nieuwbouwwijk Piekenhoef een nieuw station gecreëerd. Dit maakte spoorbeheerder ProRail dinsdag bekend. Naar verluidt gaat het station de naam Berghem Piekenhoef dragen.

Lees verder op De Weekkrant.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door Vinny »

OMFG :shock: :(
Wat mij betreft wordt er gewoon een verbod ingesteld op het openen van nieuwe stations... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door Suus »

De (incomplete) lijst van Wikipedia doet denken aan de uitbouw van een landelijk S-Bahn netwerk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... e_stations
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door reisthijs »

Een geruststelling: de komst van station Berghem Piekenhoef was het voorpaginanieuws van het lokale weekblad van: 1 april! Dit station komt er dus niet :wink:
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Hoax: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door Ruben »

Titel ff aangepast. ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Nieuw station Berghem Piekenhoef

Bericht door Suus »

reisthijs schreef:Een geruststelling: de komst van station Berghem Piekenhoef was het voorpaginanieuws van het lokale weekblad van: 1 april! Dit station komt er dus niet :wink:
Tja, ik zag 31 maart en gisteren, dus ik had niet aan 1 april gedacht :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten