Ja, dat ze bij SLT verstopt zitten wist ik (ik heb die SLT-neus een keer van de onderkant gezien, dan zie je ze duidelijk zitten).
De FLIRT heeft (ondanks de naam) toch minder wulpse rondingen dan een SLT. En het zal toch niet voor niets zijn dat er van de FLIRT/GTW-neuzen meerdere varianten zijn, zonder buffers (zoals die van eurobahn) en mét buffers (die duidelijk zichtbaar zijn, zoals bij de GTW's die in Nederland rijden).
Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
Als je het zo stelt, zal het wel iets met stijl en de naam te maken hebben. Maar dan zou het eigenlijk omgedraaid moeten zijn, want als je FLIRT hou je nog wat dingen verborgen. Als je een SLeT bent, pronk je gelijk met alles.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
Hoe lelijk je ook bent verderDexter schreef: Als je een SLeT bent, pronk je gelijk met alles.
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
Dat is dan wel een aardige achteruitgang in de frequentie. :?Vinny schreef: Wat ik persoonlijk het meest kansrijk acht is de s3500 eens in de twee uur door te trekken en te laten rijden met ICRm + TRAXX locs.
Als dit al gebeurt, denk ik eerder aan 1x per uur.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
IC van Schiphol naar Brussel via Maastricht. Yeah *O*
Past ook helemaal binnen het corridor denken en het robuust rijden. :Y
Past ook helemaal binnen het corridor denken en het robuust rijden. :Y
immer kwaliteits posts
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
Mwa er komt toch ook een IC Strasbourg (Frankrijk) naar Hamburg via Berlijn? Dat is nou ook niet bepaald de meest efficiënte route...
Re: Splits trein Maastricht-Brussel in tweeën
Dat heeft er meer mee te maken dat SNCF binnenlandse reizigers wil afsnoepen van DB binnen Duitsland. SNCF heeft nog een aantal van dat soort treinpaden aangevraagd.
Vallend blad maakt rails glad.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten