Omleiding Onderwijsboulevard Den Bosch

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Omleiding Onderwijsboulevard Den Bosch

Bericht door Michael 1988 »

Het is een klein beetje een late vraag, maar weet iemand hier tot wanneer de omleiding duurt in Den Bosch op de Onderwijsboulevard? Deze zou oorspronkelijk van eind augustus t/m 29 november duren, toen is die verlengt naar 29 februari en nu is het 5 maart en de omleiding is er nog steeds. Arriva.nl, veolia-transport.nl, 9292ov.nl, 9292ov klantenservice en de klantenservicen van de 2 bedrijven weten van niets. Ik studeer welliswaar bouwkunde en civiele techniek (weg en waterbouw) is onze tegenhanger, maar ik schaam me wel af en toe als technicus over de traagheid in de infra, maar dit duurt te lang en ik moet de komende weken een buurtbus hebben die nu teveel moet omrijden.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Omleiding Onderwijsboulevard Den Bosch

Bericht door MdJ »

Die laatste verlenging is niet heel raar: met temperaturen lager dan -6 graden Celsius mag/hoeft er niet gewerkt te worden. En het is een week lang onder de -10 geweest...
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Omleiding Onderwijsboulevard Den Bosch

Bericht door Michael 1988 »

Nee, maar de eerste verlenging vind ik wel raar, want ik rijd er dagelijk langs met de buurtbus en zie (nog steeds) geen vordering.
Daan76
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 26 dec 2010, 12:46

Re: Omleiding Onderwijsboulevard Den Bosch

Bericht door Daan76 »

Intern weten wij het idd ook niet. We weten dat het laatste stukje van de busbaan van het JBZ inmiddels aangelegd is, inclusief nieuwe halte, maar er moet ook nog van alles rondom het kruispunt bij de Branderijstraat gebeuren en dat heeft weer iets te maken met werkzaamheden die 100 meter verderop plaatsvinden. De planning is niet helemaal gehaald, zullen we maar zeggen.
Al met al gaan de meeste mensen dat stuk van/naar CS lopen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten