Rick Vlodrop schreef:Citaro schreef:Weet iemand waar de buffer zich nu bevindt? Zie nu af en toe een bus geparkeerd staan naast de rijbanen rondom het grote eiland, maar lijkt me niet echt een structurele oplossing.
Als je het station uitloopt naar links is aan de straatzijde een strook gereserveerd voor NS-vervangend vervoer en Veolia bussen (aldus het onderbord van het verkeersbord). Daar staat ook een Veolia kopbord (nou ja die blauwe van Brabant) met lijn 19 erop. Volgens mij zijn dat drie bufferplaatsen, maar ja wat als er een stremming is?
Boven staat in de ene hoek vaak een Brabantliner en in de andere hoek staan de POD-bussen.
Dat lijn 19 en een Brabantliner vaak in de buffer staan komt waarschijnlijk door het feit dat zij langdurig stilstaan en te lang een vertrekhalte bezet houden.
Verdere bufferplaatsen heb ik niet gezien. Die aan de straatzijde zijn maar onhandig, moet je een heel rondje rijden om bij te komen.
Je bedoelt met 'die aan de straatzijde' de plekken voor treinvervangend vervoer neem ik aan? Dat is de Stationsweg, daar halteert ook Eurolines. Dat zou inderdaad nergens op slaan om dat als buffer aan te houden.