Maak kans op een iPad mini bij Dalkorting!

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Maak kans op een iPad mini bij Dalkorting!

Bericht door fogeltje »

http://www.hermes.nl/reizen-met-hermes/ ... denkt/2904
Als je voor 15 juli Dalurenkorting Noord-Brabant in de webwinkel besteld, maak je kans op een iPad mini. Jammer dat de mijne nog een tijd geldig is. Een iPad mini staat namelijk sinds twee maanden op mijn lijstje van te kopen dingen zodra ik een inkomen heb.
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Maak kans op een iPad mini bij Dalkorting!

Bericht door Mr-W »

@ fogeltje ik zou zelf wachten totdat de ipad mini 2 uitkomt want die krijgt een retina display.
Ik heb zelf nog geen dalkorting en heb nu in 2013 al €17,50 verreist waarvan 1,11 bij de GVB op lijn 5
dus ik haal hem er wel uit denk ik in 2013,waardoor het voor mij ook interessant wordt om hem te kopen.

Mijn huidige plan is om dalkorting op 28 september te kopen zodat ik bijna een heel jaar met 60,4% korting reis in de plaats van 40%korting of voltarief .(zie voorwaarde dag van aanschaf is bepalend) :lol:
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Maak kans op een iPad mini bij Dalkorting!

Bericht door fogeltje »

Dat is een goeie. Ik zou alvast DNB kunnen aanschaffen voor 15 juli maar gewoon de ingangsdatum op 1 september kunnen laten zetten.

Wat betreft de iPads, die nieuwe dingen zijn dan ook meteen weer een stuk duurder. We zullen zien. Eens overwegen om toch met die actie mee te doen als ik de ingangsdatum later kan laten ingaan maar toch meedoen.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten