Pagina 144 van 168

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: di 29 jan 2019, 22:31
door diederickx
Waar ligt Valkenbrug?

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 jan 2019, 08:54
door Dennenboom
In Zuid-Limbrug.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 jan 2019, 09:53
door diederickx
Vreemd dat ik het op de kaart niet kan vinden.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 jan 2019, 10:03
door WALUIGI96
Volgens Google Maps bestaat Valkenburg nog gewoon...

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 jan 2019, 10:43
door Z2N
Nee, dat is Valkenburg. AVV heeft het over Valkenbrug, en dat is erg lastig op de kaart te vinden... :mrgreen:

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 jan 2019, 12:38
door WALUIGI96
Lol :P

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 03 feb 2019, 17:25
door cassie127
ArrivaBas schreef:
Ik kwam in mijn aanbevolen video's deze tegen. Met deze video probeert de AVV al sinds 5 december reclame te maken voor de RE18. Persoonlijk vind ik het er enigszins kinderlijk uitzien. :')
Ja en in deze video heeft men het ook over Nederlandse dagkaarten die wel geldig zijn tussen Aachen en Herzogenrath

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 04 feb 2019, 12:20
door en-es
Men verwacht op 16 februari een dusdanige drukte in de trein Maastricht-Aken dat men besloten heeft dat bezitters van die gratis tickets ook mogen kiezen om op een andere dag te reizen. Daardoor zijn vier dagen beschikbaar om te kiezen: 9, 10, 16 of 17 februari.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 04 feb 2019, 12:28
door maaslynx
Is dat ergens aangekondigd? :) Heb namelijk een ticket voor 16 februari maar zover ik kan zien heb ik geen bericht ontvangen.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 04 feb 2019, 12:31
door en-es
Ik kreeg een mail van Arriva Limburg.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 10 feb 2019, 14:31
door Suus
De PvdA Noord-Brabant roept op tot het opsluiten van alle verantwoordelijke bestuurders van de Maaslijn in één kamer totdat er een toekomstplan inclusief financiering ligt: https://brabant.pvda.nl/nieuws/maaslijn ... aging-zat/

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 10 feb 2019, 16:11
door diederickx
Goed plan.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 25 feb 2019, 13:27
door Suus
In de voorlopige dienstregelingsplannen voor 2020 van Nahverkehr Rheinland (NVR) staat dat men de RE18 naar Maastricht 3 minuten later wil laten vertrekken uit Aachen Hbf, om zo een aansluiting vanuit de RE9 te realiseren.

Bron: https://sdnet.nvr.de/tops/?__=UGhVM0hpd ... 0Cs3FIwXvk (document onder punt 5)

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 25 feb 2019, 18:19
door Z2N
Wat verandert er dan tussen nu en volgend jaar, waardoor de RE18 wel in 11 minuten Aachen - Herzogenrath kan rijden? Er staat nu 14 minuten voor met alleen een stop in Aachen West, terwijl de RE4 het in 13 minuten doet met een extra stop in Aachen Schanz.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 25 feb 2019, 19:34
door ICE11
Vermoeden mijnerzijds: Door vertrek om .48 in plaats van .45 is er geen conflict meer met de RE4 die om .45 vanuit Schanz naar Aachen Hbf. binnenrijdt.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 25 feb 2019, 19:54
door Z2N
Maar dan zou dat toch ook dit jaar hebben gekund?

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: za 09 mar 2019, 01:07
door Plutona
Kunnen we inmiddels stellen dat de Scania's definitief uit dienst zijn? Of staan ze deze week in de stal vanwege de vakantie?

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: za 09 mar 2019, 05:44
door ovVeluwe
Ze staan in Leiden voor de Keukenhof. Maar kennelijk houden ze daar wel hun Limburg huisstijl.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: za 09 mar 2019, 06:19
door Suus
Ze zullen er waarschijnlijk wel bloemen overheen plakken :Y

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: za 09 mar 2019, 08:06
door Lijn 45
Schijnt al gebeurt te zijn. :Y Overigens las ik wel ergens dat er drie wagens in Limburg blijven.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: za 09 mar 2019, 08:39
door bartjemestrom
10 van de 13 zijn naar de Keukenhof. 1x 12m en beide 12,7m Scania's zijn nog in Limburg. En wees gerust, ze keren zelfs nog terug in Limburg :wink:

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 10 mar 2019, 09:55
door bartjemestrom
Trof gisteren in Venlo een aantal multicourante FLIRT stellen aan van Arriva. Blijkbaar zijn de stellen 555, 556 en 557 terug uit België. :o

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: vr 15 mar 2019, 07:55
door ard-jan
Het viel me deze week op dat alle elektrische bussen in Maastricht een nieuwe sticker hebben op de ruiten achteraan. 100% elektrisch, met daarnaast een cirkel met een stekker en een (boom)blaadje

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: vr 15 mar 2019, 09:00
door bartjemestrom
Is al een paar weken, Venlo rijdt er ook mee rond.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: di 02 apr 2019, 16:40
door JuulStikkelbroek
"Bijna zestig miljoen extra voor elektrificatie van de Maaslijn"

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019040 ... e-maaslijn