Pagina 149 van 149

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: ma 28 okt 2019, 13:41
door MaartenD
huibf schreef:
lijntaxi schreef:Enne bestaat halte Kubke in Helden nog??


Ja die bestaat nog. En dat is dan wel vreemd.
Tijdens de naamssanering een paar jaar geleden is die volgendmij vergeyen.
De voormalige discotheek draagt al zeker 20 jaar die naam niet meer.

Jeugdsentiment. Ben er vaak geweest. Palladio is inmiddels ook falliet.

Inmiddels Club Ultra (met een nieuwe uitbater). "Kubke" woont nog aan de overkant, reden genoeg om de naam te laten.
En anders gaan we lobbyen voor een haltenaam "de Zoes".

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 18:51
door lijntaxi
Ik ben persoonlijk wel voorstander om haltenaam Kubke te handhaven. In de volksmond weet men
welke uitgaangsgelegenheid bedoeld wordt of werd. Juist haltenamen geven een buslijn de nodige bezieling, als
ik het zo mag uitdrukken.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 01 dec 2019, 20:54
door maaslynx
Iemand eigenlijk enig idee of er nog wat nieuws wat betreft materieel te verwachten valt de komende maanden? Er zal denk ik niet heel veel op stapel staan, de laatste 93xx zullen toch wel op een gegeven moment uit Heerlen verdwijnen. Iemand die toevallig meer weet?

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 01 dec 2019, 21:00
door JordiBrabant
Over het moment van verdwijnen uit Heerlen weet ik niets, maar als ik ze in Tilburg zie, weet ik dat ze Limburg verlaten hebben.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 01 dec 2019, 21:09
door Lijn 45
Denk dat de OmniLinks nog wel een keer naar Zuid-Holland afreizen voor de Keukenhofpendels.

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: zo 01 dec 2019, 22:19
door bartjemestrom
Gaat weinig veranderen, behalve dat de Scania's vertrekken terug naar EBS

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: do 23 jan 2020, 12:31
door Michael
Bovenleiding Maaslijn vertraagd: Arriva krijgt miljoenen

De provincie betaalt vervoerder Arriva 49 miljoen euro compensatie voor de vertraging van de elektrificatie van de Maaslijn.
De elektrificatie van de spoorlijn tussen Roermond en Nijmegen zou eind 2020 klaar moeten zijn, maar vanwege financiƫle problemen wordt dit naar verwachting pas eind december 2024.

Lees verder op: https://www.1limburg.nl/bovenleiding-ma ... t=topstory

Re: Concessie Limburg (2017-2031)

Geplaatst: do 23 jan 2020, 13:20
door maaslynx
Opvallend onderdeel van de compensatie: De provincie wil de concessie verlengen, met 1 of 2 jaar: https://www.limburger.nl/cnt/dmf2020012 ... in-limburg