Pagina 2 van 2

Re: Frankrijk bestelt te brede treinen

Geplaatst: do 22 mei 2014, 15:55
door Geert
Dat is toch ook de praktijk? Alleen een paar stations waar een SLT echt niet goed kon stoppen zijn volgens mij aangepast en de rest komt vanzelf een keer aan de beurt.

Re: Frankrijk bestelt te brede treinen

Geplaatst: do 22 mei 2014, 16:13
door Frans F
In Oost-Brabant wordt momenteel tamelijk systematisch overal de perronhoogte of de spoorhoogte aangepast.
Iedere week zijn er daarvoor buitendienststellingen.

Re: Frankrijk bestelt te brede treinen

Geplaatst: do 22 mei 2014, 21:26
door Wubbo
Dat is onzin, het project van het verlagen van de perrons (of ophogen van de sporen) is voor het grootste deel al voorbij. Naast dat je geen weken nodig hebt om de perrons van een station aan te passen, dus het hele project zou voor Oost-Brabant geen weken duren.

Re: Frankrijk bestelt te brede treinen

Geplaatst: do 22 mei 2014, 21:42
door Vinny
Als je het PvR aanpast kun je dit soort dingen verwachten. Voor de toegankelijkheid van bushaltes is ook behoorlijk wat geld uitgegeven aan niet-werkende oplossingen. Maar daar hoor je helaas vrijwel niemand over.