Abellio Niederrhein-netz
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Kan me niet voorstellen dat er om 4.25 uur überhaupt reizigers in Arnhem willen instappen. Zeker omdat er geen binnenlandse treinen aansluiten.
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
Opmerkelijk prijsverschil...michiel71 schreef:Bij NS International kost zo'n kaartje online (Vanaf Arnhem Presikhaaf) €12,10.Z2N schreef:Oh, en als ik deze reis boek zou ik een enkeltje Arnhem - Empel Rees uit de NS-automaat trekken, dat kost me 7,10. (A)
Kun je voor €7,10 zo'n kaartje ook online kopen?
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 23 jan 2020, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote toegevoegd
Reden: quote toegevoegd
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
Ja, en je kunt ook aangegeven of je Nederlandse/Internationale kortingskaarten hebt.michiel71 schreef:Bij NS International kost zo'n kaartje online (Vanaf Arnhem Presikhaaf) €12,10.Z2N schreef:Oh, en als ik deze reis boek zou ik een enkeltje Arnhem - Empel Rees uit de NS-automaat trekken, dat kost me 7,10. (A)
Kun je voor €7,10 zo'n kaartje ook online kopen?
Voor mij kost een enkeltje Arnhem - Empel-Rees € 6,00 met Dal Vrij en Railplus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Morgen mag je vanuit Nederland naar Oberhausen gepland 20 minuten in Emmerich naar buiten starenwaldo79 schreef:Kan me niet voorstellen dat er om 4.25 uur überhaupt reizigers in Arnhem willen instappen. Zeker omdat er geen binnenlandse treinen aansluiten.
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 23 jan 2020, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote toegevoegd
Reden: quote toegevoegd
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Iets anders.. morgen zit ik weer in 'die hoek' (Tolkamer, Babberich etc.) voor werk. Ik rij dan nog weleens via Elten. Maar de sluitingstijd van de spoorwegovergangen die je dan hebt zijn wel lang naar mijn idee. Langer als in Nederland.
Klopt dat?
Klopt dat?
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Heeft het daar niet te maken dat als een sein op groen gaat alle overwegen worden afgesloten tot het passeren van de trein? Daar staat mij namelijk iets van bij. En als je weinig seinen op een traject hebt staan kan dat best wel even duren
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Deze week mag je vanuit Oberhausen naar Nederland gepland 10 minuten in Emmerich naar buiten staren...cassie127 schreef:Morgen mag je vanuit Nederland naar Oberhausen gepland 20 minuten in Emmerich naar buiten staren
Na een stop van 10 minuten (normaal 1 minuut) vertrekt de trein
richting Arnhem 10 minuten later uit Emmerich (**.55) dan normaal (**.45)
Toch komt de trein in Arnhem vervolgens maar 4 minuten later (**.18) aan dan normaal (**.14)
Blijkbaar wordt dat veroorzaakt doordat de trein er tussen Elten en Zevenaar nu 5 minuten korter over doet.
Code: Selecteer alles
Normaal Baufahrplan Zug Normaal Baufahrplan Zug
**.45 **:28 Arnhem CS **.14 **.18
**.54 **:38 Zevenaar **.02 **.07
**.00 **:43 Elten **.51 **.01
**.06 **:48 Emmerich **.45 **.55
**.08 **:08 Emmerich **.44 **.44
**.08 **.08 Oberhausen **.50 **.50
**.15 **.15 Duisburg **.44 **.44
RE 19: Beperkingen en wijzigingen
18-20 januari: Blokkering tussen Oberhausen Hbf en Arnhem Centraal
26 januari: Blokkering tussen OB Sterkrade en Emmerich
27 januari: Sluiting tussen Dinslaken en Emmerich
Vervanging verkeer is ingesteld voor de geannuleerde reizen
Vanwege bouwwerkzaamheden door DB Netz AG in de periode van zaterdag 18 januari 2020 (vanaf 02:00 uur) tot maandag 20 januari 2020 (tot 05:00 uur), zijn er beperkingen op de route van de RE 19-lijn van Abellio tussen Oberhausen Hbf en Arnhem Centraal.
Er rijden geen treinen op dit gedeelte in het weekend tijdens de genoemde periode. Tijdens de week van maandag 20 januari 2020 tot vrijdag 24 januari 2020 is de route gesloten op één spoor, evenals van zondag 26 tot maandagochtend 27 januari 2020. Daarnaast zullen er totale nachtsluitingen zijn tussen Oberhausen-Sterkrade en Emmerich op zondag 26 januari 2020 en tussen Dinslaken en Emmerich op 27 januari 2020.
Laatst gewijzigd door michiel71 op do 23 jan 2020, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Ik heb het hier over vanuit Arnhem naar Oberhausen. Dan sta je 20 minuten in Emmerich stil. Trein gaat dan om 08:28 weg uit Arnhem Centraal ipv 08:45
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
:pos: Klinkt logisch.cassie127 schreef:Heeft het daar niet te maken dat als een sein op groen gaat alle overwegen worden afgesloten tot het passeren van de trein? Daar staat mij namelijk iets van bij. En als je weinig seinen op een traject hebt staan kan dat best wel even duren
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
Voor mij kost dat uiteindelijk €5,30 met NL 100% korting + Railplus + Bahncard 25Suus schreef:Voor mij kost een enkeltje Arnhem - Empel-Rees € 6,00 met Dal Vrij en Railplus.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
bij NS International zijn deze tickets niet te koop vanaf Arnhem CS, Velperpoort, Westervoort en Zevenaar...Suus schreef:Voor mij kost een enkeltje Arnhem - Empel-Rees € 6,00 met Dal Vrij en Railplus.
Maar weer wel te koop vanaf Didam, Pesikhaaf en andere stations ?! Hoe zit dat?
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
Waarschijnlijk omdat sommige prijzen via de boekingsmodule hoger kunnen zijn dan de VRR-tarieven en men zo wil voorkomen dat reizigers in onwetendheid te dure tickets kopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
NS International noemde een andere reden...Suus schreef:Waarschijnlijk omdat sommige prijzen via de boekingsmodule hoger kunnen zijn dan de VRR-tarieven en men zo wil voorkomen dat reizigers in onwetendheid te dure tickets kopen.
Re: Duitse Rijn-IJssel Express (RE19) tussen Arnhem en Düsseldorf is in trek bij Nederlanders
Lijkt mij dezelfde reden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
Ligt er een beetje aan hoe de overweg bediend wordt.Durashift schreef::pos: Klinkt logisch.cassie127 schreef:Heeft het daar niet te maken dat als een sein op groen gaat alle overwegen worden afgesloten tot het passeren van de trein? Daar staat mij namelijk iets van bij. En als je weinig seinen op een traject hebt staan kan dat best wel even duren
Ook in Duitsland kennen ze aankondigingen voor overwegen zoals we dat hier hebben, dus de trein wordt gedetecteerd (in Duitslaand meestal door assentellers) en dan wordt de overweg geactiveerd. Dan ligt ie meestal ook niet zo lang dicht.
Vaak zie je dat thv stations de overwegen eerst dicht moeten liggen voordat het sein veilig komt, en dat wordt dan nog best vaak door een treindienstleider (Herr Laumann bijvoorbeeld) in gang gezet en dat duurt dan ook even. Ook zijn redelijk wat overwegen in Duitsland als ADOB uitgevoerd, die worden dus met 4 bomen compleet afgesloten, die duren ook al langer voordat ze gesloten zijn en het bijbehorende sein veilig komt..
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 23 jan 2020, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote toegevoegd
Reden: quote toegevoegd
- Zugführer
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3406
- Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
- Locatie: Helmond-Noord
Re: Abellio Niederrhein-netz
Ik heb de verschillende topics over de RE19 samengevoegd zodat alles centraal in dit topic besproken kan worden.
Re: Abellio Niederrhein-netz
top, het begon voor mij al een beetje onoverzichtelijk te worden toen er in twee topics diverse dingen over de RE 19 voorbij kwamen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Baufahrplan RE19 Arnhem - Düsseldorf
En een stop-door-schakeling kennen ze volgens mij ook nietmarvinkok schreef:Ligt er een beetje aan hoe de overweg bediend wordt.Durashift schreef::pos: Klinkt logisch.cassie127 schreef:Heeft het daar niet te maken dat als een sein op groen gaat alle overwegen worden afgesloten tot het passeren van de trein? Daar staat mij namelijk iets van bij. En als je weinig seinen op een traject hebt staan kan dat best wel even duren
Ook in Duitsland kennen ze aankondigingen voor overwegen zoals we dat hier hebben, dus de trein wordt gedetecteerd (in Duitslaand meestal door assentellers) en dan wordt de overweg geactiveerd. Dan ligt ie meestal ook niet zo lang dicht.
Vaak zie je dat thv stations de overwegen eerst dicht moeten liggen voordat het sein veilig komt, en dat wordt dan nog best vaak door een treindienstleider (Herr Laumann bijvoorbeeld) in gang gezet en dat duurt dan ook even. Ook zijn redelijk wat overwegen in Duitsland als ADOB uitgevoerd, die worden dus met 4 bomen compleet afgesloten, die duren ook al langer voordat ze gesloten zijn en het bijbehorende sein veilig komt..
Re: Abellio Niederrhein-netz
Afgelopen zondagavond telde ik in Arnhem een stuk of 40 reizigers in de laatste trein (vertrek 22:28u).
Re: Abellio Niederrhein-netz
2 uur eerder waren het er ook ongeveer 40-50.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten