Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Wubbo
OVNL-beheerder
Berichten: 9547
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:44
Locatie: Den Haag

Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor

Berichtdoor Wubbo » Vr 11 Jun 2010, 21:41

Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor
Geplaatst op: vrijdag 11 juni 2010 21:38
Laatst bijgewerkt: vrijdag 11 juni 2010 21:41


De ombudsman bespeurt klachtenmoeheid. ‘De treinreizigers hebben niet het gevoel dat er naar hen geluisterd wordt.'

De ombudsman bij de NMBS-groep moet in zijn jaarverslag van 2009 vaststellen dat de klachten over de trein weer hoge toppen scheren. 6.946 klanten dienden een klacht in, het hoogste aantal ooit.
Lees verder

Terug naar “OV in het buitenland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten