Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Treinreiziger.nl schreef:Het jaar 2010 begon voor de Duitse hogesnelheidstrein InterCityExpress (ICE) slecht. Door het winterweer raakten veel treinen defect en moesten een behoorlijk aantal ritten geschrapt worden. Tijdens de zomer zat het evenmin mee. Door de hitte raakten airco's defect en werd het tot 50 graden in de treinen. En of het niet genoeg is, worden er nu problemen gemeld met regenwater.
Oke dan, de TGV bestaat al een goede 25 jaar zonder noemenswaardige problemen. De gemiddelde snelheid per km van een TGV ligt hoger dan die van de ICE.
Caspar schreef:Oke dan, de TGV bestaat al een goede 25 jaar zonder noemenswaardige problemen. De gemiddelde snelheid per km van een TGV ligt hoger dan die van de ICE.
ICE en een dieseltriebwagen?
Ja die bestaat in Duitsland, nooit gezien?
Toon eens aan dat dit een Duitse Dieseltriebwagen is. Volgens mij is het een Tsjechische, gefotografeerd aan de grens. Een typische Oostblok baanruimer.
In Duitsland bestaan diesel ICE's en deze trein is in Roemenië. Maar wat vind je ervan dat Zwitserland voor een groot deel zijn energie behoefte uit Kernenergie haalt en dit nog verder wil gaan uitbouwen zoals buurland Frankrijk dat al heeft?
Het project heeft als doel de vraag naar primaire energie en de daarmee samenhangende emissies te begrenzen door:
* vervanging van fossiele energie door CO2-vrije energiebronnen, zoals kernenergie of kernfusie en duurzame energie zoals waterkracht, wind- en zonne-energie, geothermische energie en biomassa; hierdoor zou Zwitserland eveneens minder afhankelijk worden van het buitenland; er zijn tevens secondaire voordelen voor gezondheid en economie;
Dat mijn foto in Tsjechie die je hierboven hebt geplaatst, over een paar jaar verleden tijd is, en daar een GTW, Desiro of een soortgelijke trein waarneembaar zal zijn.
AOD schreef:Verder komt je fantasie niet? Dat is toch geen vergelijking? ICE en een dieseltriebwagen? Moet je nou zo diskussieren met een 27-jarige?
Droeftoeter ben je ook
Hij ondersteunt nota bene je stelling en het ENIGE, echt het ENIGE wat jij doet is ruzie trappen, met alles en iedereen die je maar tegenkomt. Kwalijke jeugd gehad zeker?
Caspar schreef:Oke dan, de TGV bestaat al een goede 25 jaar zonder noemenswaardige problemen. De gemiddelde snelheid per km van een TGV ligt hoger dan die van de ICE.
ICE en een dieseltriebwagen?
Ja die bestaat in Duitsland, nooit gezien?
Toon eens aan dat dit een Duitse Dieseltriebwagen is. Volgens mij is het een Tsjechische, gefotografeerd aan de grens. Een typische Oostblok baanruimer.