Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
R-Flow
Berichten: 2000
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 13:30
Locatie: Amsterdam

Re: Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Bericht door R-Flow »

JeffreyMeijer schreef:Alleen door de chauffeur. Ben ik blij dat ik normaliter alleen overdag reis.
Ah das vervelend. Nou ja goed in die Citea's staan ze altijd aan. Stond gisterochtend op de nachtbus te wachten, stond er een Citaro voor dus toen was het verschil tussen beide modellen helemaal goed te zien. Beetje waterstofbomeffect toen die Citea z'n deuren open gooide: FLITS! :P
Laatst gewijzigd door R-Flow op ma 13 feb 2012, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Bericht door Jef400 »

FYS: Ik heb geluk gehad die avond. Ik verveelde me te pletter. Maar aangezien mijn moeder bij mij in de regio buschauffeur is en het een Mat rit was kon ze het uitzetten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Bericht door Suus »

De Citea's hebben alleen verlichting bij de ramen, geen verlichting in het midden. Als je dus de "leeslampen" zou uitzetten in een Citea is er helemaal geen interieurverlichting meer. Ik vind de verlichting overigens niet bijzonder fel, over het algemeen is de verlichting in een bus van VDL Berkhof juist beroerd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Bericht door Stefan »

En niet alleen ín de bussen..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
R-Flow
Berichten: 2000
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 13:30
Locatie: Amsterdam

Re: Grote Finse order voor VDL Bus & Coach

Bericht door R-Flow »

Bee schreef:Ik vind de verlichting overigens niet bijzonder fel, over het algemeen is de verlichting in een bus van VDL Berkhof juist beroerd.
De verlichting heeft een hele koele (blauwige) tint en is daardoor kil. De Citaro's hebben een warmere (gelige) tint en is daardoor vooral 's avonds prettiger. Overdag maakt het weinig uit.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten