Euregioticket online kopen?

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Euregioticket online kopen?

Bericht door Fles »

Vrienden,

Je kunt met het Euregioticket voor een schappelijk bedrag rondreizen in Zuid-Limburg, de regio Aachen en de regio Luik, zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel bekend. Nou vraag ik me af: Kan je dat ticket ook online kopen? Ik heb het nog niet kunnen vinden...

Any help appreciated, anders zal ik in Heerlen toch naar de automaat moeten....
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Euregioticket online kopen?

Bericht door webguy »

Staan er geen automaten daar in de hal of het perron, waar je toch langskomt als je moet overstappen uit het noorden?
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Euregioticket online kopen?

Bericht door Ronald »

Online heb ik hem ook nog niet kunnen vinden. Als je in Heerlen vanuit de s800 overstapt richting Aachen, heb je op zich voldoende tijd om hem te kopen bij de automaat. De NS-automaat heeft hem sowieso, waarschijnlijk de Duitse automaat ook wel.
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Euregioticket online kopen?

Bericht door midnet »

nee kan niet-is veels te ingewikkeld omdat 3 landen en X bedrijven meedoen met de controle.
De Veolia BUSsjofeurs in Zd Limburg verkopen het ook. En natuurlijk-waarom zelfs maar twijfelen- zit ie in de AVV/DB-automaat in Heerlen. NS accepteert dit ticket overgens niet. Voor de hele fijne denkers: half, NIET in echte gele NS-treinen wel op de korte trajecten Mstr-grens en Heerlen-grens (Euregiobahn is deels NS en mag gebruikt worden tot grens met all NS-producten), de rest in NL is Veolia.
Op FEESTdagen-elke feestdag in 1 van de landen geldt-mag je met z'n 2en voor die prijs (dus bvb ook 15/8=feestdag in BE).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Euregioticket online kopen?

Bericht door Fles »

Ja dat ie in de automaat zit weet ik ook wel.

En dat er X-honderd bedrijven meedoen is natuurlijk totaal geen argument om die dingen niet online te verkopen. Maar goed, blijkbaar verkoopt men ze niet online, had gekund, jammer dan, geen man overboord, slotje :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten