[metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

[metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Vinny »

Fok! Frontpage schreef:Metroreizigers in de Roemeense hoofdstad Boekarest worden dagelijks getrakteerd op een stripact van een jonge vrouw. Tussen twee metrostations zet ze een nummer van Tom Jones op en begint daarna aan een paaldans.

De dame, die wordt beschreven als "een goed geklede, knappe jonge vrouw", voert een korte stripact op waarbij haar jurk en bh uitgaan. Na iets meer dan een minuut is de opvoering afgelopen en kleedt zij zich weer aan. Vervolgens maakt de vrouw een rondje door het metrostel, met de hoop op wat geld.

Eén van de passagiers maakte een filmpje met een mobiele telefoon. Een andere toeschouwer vindt de act ongepast omdat er ook kinderen aanwezig zijn. Desondanks zegt hij wel te hebben genoten.

De politie vindt het allemaal niet zo leuk en is op zoek naar de vrouw om haar aan te klagen. Als ze betrapt wordt, kan ze worden vervolgd wegens zedenschennis en bedelen.
Filmpje:
http://album.apropo.ro/index.php?tree=10&cst_id=16945
Afbeelding
Afbeelding
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Wubbo »

Inventieve manier wel... Al ken ik alsnog leukere dingen om naar te kijken :mrgreen:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door JeePee »

Tja zo kan het ook. Is weer eens wat anders dan met baby's rondsjouwen zoals in Budapest. Magoe als je dat voor de eerste keer ziet ben je aardig verrast volgens mij :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Geert »

Pfft, ik zou daar dus echt niet op zitten wachten 's morgens vroeg met een slaperige kop :?
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door IC3 »

^^^ Juist 's ochtends zouden je ogen dan goed open moeten gaan, in ieder geval bij mij wel! :shock: Weg slaap! :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Aking »

"Hohoho! gratis tietenshow in de metro!" :mrgreen: :pos:
Joost
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 14:52
Locatie: Uto & Zwd

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Joost »

Ik zou me, als ik dat zou zien, volgens mij drie keer in de rondte lachen!! :mrgreen: Niet omdat ik haar om haar lichaam uit zou lachen (ik heb niet zo'n verstand van borstformaten ;)), maar omdat ik volgens mij als eerste zou denken dat het een verborgen camerastunt van een of ander TV-programma zou zijn... Punk'd ofzo. :lol:

Toch wel goed overigens dat de politie van plan is hier tegen op te treden. Ik vind doorgaans bedelaars in het OV vervelend, maar aangezien dit een serieuze bedelactie is (oftewel: geen TV-stunt), kan het gewoon niet. (Als het wel een stunt was had het ook niet echt gekund, maar dan had ik het begrepen als ze het voor een keertje door de vingers hadden gezien)
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Bastiaan »

Er had wel wat meer aan mogen zitten. Hier zou ik geen geld voor geven ... :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: [metro Boekarest]Nieuwe manier van geld verdienen...

Bericht door Fles »

keleti palyaudvar schreef:"Hohoho! gratis tietenshow in de metro!" :mrgreen: :pos:
Je snapt het niet he? :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten