Lijn: 165
Materieel: VDL Berkhof Ambassador
Plaats: Dordrecht
avl schreef:Maar het is wel een bus van HESS en na 100 uur wachten sluit dit toch redelijk aan.
Want er kwam verder niemand met een fraaie trein in Brig of met een van de twee lijnen 622 in Nederland.
Ik verwacht dat jullie er met z'n allen uitkomen volgens welke regels de fotodomino gedaan wordt. Wij gaan als beheer in ieder geval geen regels voorschrijven. Als jullie er met zijn allen niet uit komen kunnen we ook gewoon met de domino stoppen.Erno-BE schreef:avl schreef:Maar het is wel een bus van HESS en na 100 uur wachten sluit dit toch redelijk aan.
Want er kwam verder niemand met een fraaie trein in Brig of met een van de twee lijnen 622 in Nederland.
Niemand kon goed aansluiten en bij het alleen toestaan van het volledig correct aansluiten liep de hele domino vast. Nu wordt de domino weer aan de gang gezet.
Ronald schreef:Ik vind dat we de regel moeten instellen dat er alleen nog maar Amba's gepost mogen worden. Dan kan iedereen namelijk direct binnen drie nanoseconden aansluiten. Blijkbaar is het niveau nu te hoog.
Erno-BE schreef:
Lijn: 4
Type: PCC-tram (mag meteen naar het spoorwegmuseum als je het mij vraagt)
dylanwild94 schreef:Erno-BE schreef:Type: PCC-tram (mag meteen naar het spoorwegmuseum als je het mij vraagt)
Haagse tram museum.![]()
![]()
![]()
Erno-BE schreef:Type: PCC-tram (mag meteen naar het spoorwegmuseum als je het mij vraagt)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast