De Jacht!

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Riemer17
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 23 jun 2019, 09:38

Re: De Jacht!

Bericht door Riemer17 »

Ik doe weer mee vanaf Amersfoort Vathorst. Daar neem ik de sprinter naar Utrecht Centraal
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

jelmerrr schreef:
ZO6176 schreef:Ik zal vast wel wat over het hoofd zien maar de enige 2 plekken waar ik zo snel een auto kan kopen bij een station zijn Barneveld centrum en Lunteren maar hij zal inderdaad morgen wel op den helder zuid of zoiets staan.
In 57 minuten weer terug naar Doetinchem met de 74 en dan de stopper naar Arnhem.
Mag ik in Lunteren op de tegentrein stappen? Dan kan ik net Amersfoort-Lunteren-Amersdoort doen.

Mocht hwt niet mogen: wil ik graag Amersfoort-Ede Wageningen doen met de stoptrein
Je kunt misschien in 9292 Amersfoort - snouckaerlaan via Lunteren invoeren maar ik denk dat je dan boven het uur uitkomt. Maar blijven staan is geen optie. Dan hebben we iemand op Apeldoorn, Utrecht, Amersfoort en Utrecht. Stel dat hij daar niet staat kom je wel gemakkelijker weg.
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: De Jacht!

Bericht door iamthedutchdude »

ZO6176 schreef:
jelmerrr schreef:mag ik in Lunteren op de tegentrein stappen? Dan kan ik net Amersfoort-Lunteren-Amersdoort doen
Je kunt misschien in 9292 Amersfoort - snouckaerlaan via Lunteren invoeren maar ik denk dat je dan boven het uur uitkomt.
Je redt Amersfoort-Lunteren-Amersfoort alleen's ochtends vroeg binnen een uur. Alleen het stukje naar Snouckaerlaan zorgt ervoor dat je boven het uur uitkomt. Wat mij betreft zou dit dus mogen, maar weet niet hoe de rest hierover denkt.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: De Jacht!

Bericht door jelmerrr »

ZO6176 schreef:
jelmerrr schreef:
ZO6176 schreef:Ik zal vast wel wat over het hoofd zien maar de enige 2 plekken waar ik zo snel een auto kan kopen bij een station zijn Barneveld centrum en Lunteren maar hij zal inderdaad morgen wel op den helder zuid of zoiets staan.
In 57 minuten weer terug naar Doetinchem met de 74 en dan de stopper naar Arnhem.
Mag ik in Lunteren op de tegentrein stappen? Dan kan ik net Amersfoort-Lunteren-Amersdoort doen.

Mocht hwt niet mogen: wil ik graag Amersfoort-Ede Wageningen doen met de stoptrein
Je kunt misschien in 9292 Amersfoort - snouckaerlaan via Lunteren invoeren maar ik denk dat je dan boven het uur uitkomt. Maar blijven staan is geen optie. Dan hebben we iemand op Apeldoorn, Utrecht, Amersfoort en Utrecht. Stel dat hij daar niet staat kom je wel gemakkelijker weg.
In Ede-Wageningen kun je ook niet makkelijk verder reizen en verder dan Ede-Wageningen kom ik nog niet.
PHS

Re: De Jacht!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Ik heb getwijfeld tussen Nijmegen per bus en dat kasteel.

Maar goed. Ik reis naar s-hertogenbosch.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1481
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: De Jacht!

Bericht door JordiBrabant »

Verdulleme, Nijmegen -Breda duurt volgens planning altijd 61 minuten, terwijl (veel) korter technisch mogelijk zou zijn. Ik kom dus maar tot Tilburg.
Indien Station Breda vandaag door iemand bezet wordt kan de crimineel onder andere nog op de volgende manieren per bus wegkomen:
  • Lopend naar halte Prinsenbeek, Haverdijk, vanaf daar met lijn 119 naar Zevenbergen en verder (richting Numansdorp, dan komt hij tot Fijnaart)
  • Met lijn 2 naar het centrum van Breda en dan met lijn 31(1/2/6) naar Etten-Leur en verder.
  • Via het centrum van Breda kan onze crimineel ook richting het (zuid-)oosten van Breda komen, maar dat is de jagers tegemoet dus onwaarschijnlijk, tenzij hij de Brabantliner weet te pakken.
  • Reizen met een stukje lopen tuseen de halte Konijnenberg en Oude Baan / Terheijdenseweg in Breda richting Wagenberg krijg ik niet uit 9292 getoverd.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Riemer17
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 23 jun 2019, 09:38

Re: De Jacht!

Bericht door Riemer17 »

Dan ga ik via 's Hertogenbosch met twee IC's naar Breda
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: De Jacht!

Bericht door Cora »

Ik reis dan strategisch naar Rotterdam Centraal! Kan er iemand alsjeblieft op Dordrecht komen staan? Dan hebben we Breda dicht + HSL + gewone spoor afgegrendeld. Als ik nu naar Dordrecht ga reizen dan weet ik het wel, dan stapt PHS in de Intercity Direct en raast langs me heen met een noodgang. Hierom reis ik tot Rotterdam Centraal zodat PHS niet met de HSL kan wegvluchten
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: De Jacht!

Bericht door jelmerrr »

Ik reis met intercity van Amersfoort Centraal naar Rotterdam Centraal. Verder kom ik niet :|
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: De Jacht!

Bericht door Cora »

JordiBrabant schreef:Indien Station Breda vandaag door iemand bezet wordt kan de crimineel onder andere nog op de volgende manieren per bus wegkomen:
  • Lopend naar halte Prinsenbeek, Haverdijk, vanaf daar met lijn 119 naar Zevenbergen en verder (richting Numansdorp, dan komt hij tot Fijnaart)
  • Met lijn 2 naar het centrum van Breda en dan met lijn 31(1/2/6) naar Etten-Leur en verder.
  • Via het centrum van Breda kan onze crimineel ook richting het (zuid-)oosten van Breda komen, maar dat is de jagers tegemoet dus onwaarschijnlijk, tenzij hij de Brabantliner weet te pakken.
  • Reizen met een stukje lopen tuseen de halte Konijnenberg en Oude Baan / Terheijdenseweg in Breda richting Wagenberg krijg ik niet uit 9292 getoverd.
PHS heeft ook de MLL nog alhoewel dat weer naar de jagers toe is. Ik denk dat hij zal proberen OF zeeland in te geraken of richting Rotterdam met de bussen.

Kan er iemand naar Bergen Op Zoom kan hij in elk geval moeilijker zeeland in
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: De Jacht!

Bericht door iamthedutchdude »

Van Emmeloord naar Almere Centrum
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: De Jacht!

Bericht door jelmerrr »

Lincoln schreef:Ik reis dan strategisch naar Rotterdam Centraal! Kan er iemand alsjeblieft op Dordrecht komen staan? Dan hebben we Breda dicht + HSL + gewone spoor afgegrendeld. Als ik nu naar Dordrecht ga reizen dan weet ik het wel, dan stapt PHS in de Intercity Direct en raast langs me heen met een noodgang. Hierom reis ik tot Rotterdam Centraal zodat PHS niet met de HSL kan wegvluchten

Waarom reis je dan trouwens zelf niet naar Dordrecht?
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1481
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: De Jacht!

Bericht door JordiBrabant »

@Lincoln: Ik had het alleen over hoe hij per bus weg kan als station Breda bezet is. Breda is ondertussen bezet dus per trein kan hij alleen maar richting Lage Zwaluwe e.v.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: De Jacht!

Bericht door Cora »

jelmerrr schreef:Waarom reis je dan trouwens zelf niet naar Dordrecht?
Dat red ik niet vanaf Utrecht

@Jordi ah juist
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door Etienne »

Vanuit Apeldoorn reis ik tot Utrecht Centraal.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De Jacht!

Bericht door ODRAIL »

Van station Zutphen naar station Nijmegen.
PHS

Re: De Jacht!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Ik vermoed dat hij in Gorinchem op de bus is gestapt.
Misschien halte merwedekanaal. Daar zit een tinq. Weet alleen niet of deze bemand is. Ik kan dit niet halen.
Ik reis naar Geldermalsen met de sprinter
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1481
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: De Jacht!

Bericht door JordiBrabant »

Richting Gorinchem is juist de jagers tegemoet, dat zou onze crimineel waarschijnlijk niet doen. Ik verwacht eerder dat hij verder richting het westen is gaan reizen bijvoorbeeld naar Rotterdam of richting Roosendaal. Daarom ga ik met de IC naar Etten-Leur en dan met lijn 311 naar Oud Gastel, Busstation in 57 minuten, in oud Gastel zit ook een broodjeszaak naast een van de haltes.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Cora
Berichten: 897
Lid geworden op: za 22 jun 2019, 19:13

Re: De Jacht!

Bericht door Cora »

jelmerrr schreef:@jelmerrr
Jelmerrr zou jij vandaag willen blijven staan? Het open gooien van de HSL is geen goed idee.

Ik reis met een IC, Stoptrein en bus naar halte Merwedekanaal in Gorinchem om de theorie van ZO6176 te testen
Hier heeft iets gestaan maar wat er stond staat er nu niet meer...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De Jacht!

Bericht door ODRAIL »

In 58 minuten van station Nijmegen via s-Hertogenbosch naar station Geldermalsen.
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: De Jacht!

Bericht door iamthedutchdude »

Vanaf Almere Centrum met de IC naar Schiphol en dan de Thalys naar Rotterdam Centraal, zodat jelmerrr verder kan.
rooddolfijn
Berichten: 726
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: De Jacht!

Bericht door rooddolfijn »

Het spel klinkt leuk, dus ik doe ook mee. Ik start op Utrecht Centraal. Ik mag nog verplaatsen tijdens mijn eerste dag.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Riemer17
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 23 jun 2019, 09:38

Re: De Jacht!

Bericht door Riemer17 »

Ik ga met 1 IC naar Roosendaal
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten