De mini aanbesteding

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
DrechtBlub

Re: De mini aanbesteding

Berichtdoor DrechtBlub » zo 12 jan 2020, 14:47

Ik zal ipv. een dropbox mirror dan een setje kleinere versies van kaart A1 bijvoegen die alleen de individuele gebieden bevat.
Ik blub in het Drecht.

bys1

Berichtdoor bys1 » zo 12 jan 2020, 14:48

Liever ook een dropbox mirror, want dat maakt opslaan en vanaf verschillende apparaten bekijken een stuk makkelijker.
Vaste reiziger in Friesland.
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania

DrechtBlub

Berichtdoor DrechtBlub » zo 12 jan 2020, 14:59

Ik heb nu de 3 kleinere kaarten aan drive toegevoegd, ik ga even kijken naar een dropbox mirror.

Edit:

bys1 schreef:Liever ook een dropbox mirror, want dat maakt opslaan en vanaf verschillende apparaten bekijken een stuk makkelijker.

https://www.dropbox.com/sh/0jr28g0xw059 ... C2Oqa?dl=0 Kijk eens wat ik hier voor je heb. - Een dropbox mirror :)
Ik blub in het Drecht.

DrechtBlub

Berichtdoor DrechtBlub » ma 13 jan 2020, 02:40

De botencatalogus staat er nu ook in. (Daar zat aardig wat onderzoekwerk in)

Bij de boten is er ook een snelheidsfactor, deze is grofweg gebaseerd op de daadwerkelijke snelheid van deze boten, dit betekend dat buiten de DRU/matrit factor sommige boten je ritten dus ook een stukje sneller of langzamer afleggen. De boten zijn allemaal boten die op Beschut open water mogen varen, zoals tussen deze eilanden het geval is. Het was nog best lastig om een goede lijst boten in deze categorie van deze grootte te krijgen: De meeste voetveren op rivieren mogen niet in Beschut open water, en de meeste boten voor Beschut open water waar passagiers commercieel op mee mogen zijn autoveren óf makkelijk over de 350 passagiers aan capaciteit: Beetje veel voor voetveren naar voornamelijk recreatie-eilanden en natuur reservaten.

Voor de prijzen van boten heb ik geen idee, dus ik heb de prijzen gedaan op dusdanige methode dat deze zo goed mogelijk in balans zijn met de bussen (maar natuurlijk wél een stuk zwaarder wegen immers grotere boten duurder zijn dan bussen én vaak 2 á 3 personeelsleden nodig hebben.)

Ik hoop dat ik met deze 6 types van 5 botenbouwers een mooie en bruikbare collectie heb gemaakt.
Ik blub in het Drecht.

Terug naar “OV als Hobby”