OV Tips

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
TLP

Re: OV Tips

Berichtdoor TLP » za 25 jan 2020, 18:24

Ik heb die afleveringen reeds gezien: zeker een leuk programma om alledaagse ervaringen op het spoor die door Mikos beschreven worden, ook visueel en in een ander land mee te maken. :)
Al gaat het zoals gezegd vooral om de logistiek op het station en niet in de treinen zelf.

umbusko

Berichtdoor umbusko » do 06 feb 2020, 17:11

De precieze bedoeling van dit topic staat me nog niet helemaal helder voor ogen, maar ik heb wel een tip en dit topic leek me wel geschikt.

Voor wie graag eens in een coupé door België heen tuft, maar geen zin/tijd heeft voor een reisje naar Oostenrijk (waar ik sowieso geen zitrijtuig voor aan zou bevelen): via de website van de ÖBB kun je Sparschiene kopen voor reizen tussen bijvoorbeeld Aachen en Brussel met de Nightjet, en als je op tijd bent gaat dat zo goedkoop als €9,90. :wink:
En voor de slimmerik die nu I6 zegt, ja, die zijn er ook nog, maar op een ander traject.

Aking
Contacteer:

Berichtdoor Aking » do 06 feb 2020, 17:31

umbusko schreef:De precieze bedoeling van dit topic staat me nog niet helemaal helder voor ogen,

Volgens mij vooral OV-gerelateerde kunstdingen als tentoonstellingen enzo, en dus geen reistips qua OV, maar bind me er niet op vast :mrgreen:
WorldonRails.nl alles over Internationale treinreizen

Mikos
Contacteer:

Berichtdoor Mikos » vr 07 feb 2020, 02:13

Prima tip, toch? Het doel is een verzameltopic waarin we elkaar op de hoogte brengen van OV-gerelateerde zaken die elders nergens passen. Zo hebben we een los topic over TV-tips (Rail Away, bijvoorbeeld), boeken en tentoonstellingen. Los van elkaar nauwelijks bestaanswaardig, maar bij elkaar weer interessant.

Terug naar “OV als Hobby”