Spoorwegmuseum lijkt spookvrij..

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Spoorwegmuseum lijkt spookvrij..

Bericht door Ardan »

UTRECHT - De houten vloer piept, het is donker en rond Het Spoorwegmuseum kruipt de mist langzaam omhoog. Een groep van vijf mensen in zwarte kleding loopt met videorecorders door het gebouw. The Dutch Paranormal Society (TDPS) is op spokenjacht in het Utrechtse museum.
De eerste conclusie van Daniel van Vliet, oprichter en aanvoerder van het spokenjagersteam, is simpel. ,,Het Spoorwegmuseum lijkt spookvrij. Wij hebben geen heftige paranormale activiteiten waargenomen.'' Van Vliet houdt nog wel een slag om de arm.

(...)

In de voormalige wachtruimte staan Daniel van Vliet en zijn partner Cindy van den Broek met een warmtemeter in de hand bij een van de stoelen. ,,Op de stoel zit een plek die 6 graden warmer is dan de rest van de stoel,'' fluistert Van Vliet. Hij heeft dit nog nooit meegemaakt. ,,We maken foto's en stellen met onze opnameapparatuur vragen. Na het bekijken en afluisteren van deze opnames zijn er mogelijk 'bandstemmen' te horen.

(...)
Bron: AD

Nou geloof ik niet direct in geesten en zo, maar wat zit daar op één van de stoelen, op het camerabeeld linksonder? (onderaan de pagina, rechts in het camerabeeld)
Ik doe ook maar wat
Bart
Berichten: 1183
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 12:51

Re: Spoorwegmuseum lijkt spookvrij..

Bericht door Bart »

Ardan schreef:Nou geloof ik niet direct in geesten en zo, maar wat zit daar op één van de stoelen, op het camerabeeld linksonder?
Daniel van Vliet. :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten