Metroplattegrondenwedstrijd

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door ODRAIL »

Denk dat ik ook misschien ga broeden of dat ik tot iets kan komen.

Alleen is het jammer dat de inzendtermijn een beetje kort is. zo'n wedstrijd is naar mijn indee meer iets voor de herfst of wintermaanden :idea: .
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

KM46 schreef:Alleen is het jammer dat de inzendtermijn een beetje kort is. zo'n wedstrijd is naar mijn indee meer iets voor de herfst of wintermaanden :idea: .
Bewust zo gedaan. Mijn ervaring is dat de zomertijd geen goed idee is, want dan is iedereen met vakantie. In september komt iedereen weer terug en stort zich vol goede moed op nieuwe dingen ;)

En die korte termijn: de vorige edities hadden een inschrijftijd van 3 maanden. Bij aankondiging van de wedstrijd dacht iedereen dan 'oh ja, leuk, ga ik ook aan meedoen'...om het 3 maanden later alweer vergeten te zijn. Ik hoop dus dat van een kortere inschrijftermijn een aansporende werking uitgaat...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Ardan »

Thema is inderdaad simpel, en ik had al een mooi net uitgewerkt en ben al begonnen met het op de laptop uit te tekenen, maar ik krijg ineens een idee vanuit een compleet andere invalshoek... met een beetje lateraal denken kun je toch nog heel veel kanten op!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door ODRAIL »

Alargule schreef:Bewust zo gedaan. Mijn ervaring is dat de zomertijd geen goed idee is, want dan is iedereen met vakantie. In september komt iedereen weer terug en stort zich vol goede moed op nieuwe dingen ;)
Daar ben ik het wel mee eens, maar ... in september is het vaak in Nederland nog mooi weer. Tja en om dan aan zo iets te denken.

Maar ik zal wel kijken of er iets van de grond kan komen bij mij.
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

Een reminder: aanstaande maandag is de deadline!
Alargule schreef:Hij is er weer: de Grote Metroplattegrondenwedstrijd, editie 2012!

Ditmaal met een eenvoudiger thema en een kortere inschrijftijd: 1 oktober 2012 is de deadline!

Dus: als je wat tijd over hebt: open Paint, Inkscape, Visio of Illustrator en ga aan de slag.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door ODRAIL »

Helaas nog geen tijd gevonden hiervoor. Heb het een beetje druk gehad. Wel jammer dat de deadline 1 oktober is. En laat ik nu juist in de eerste helft van oktober wat meer tijd hebben (voor 1 oktober gaan niet meer lukken :? ).

Kun je de deadline niet met een maandje verzetten?
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

Ik denk dat dat wel nodig is, ja. ;)

Tot nu toe heb ik één inzending ontvangen voor de Grote Metroplattegrondenwedstrijd. Net te weinig voor een echte wedstrijd, dus heb ik de inschrijftermijn met een maandje verlengd: tot en met 1 november 2012.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Justin »

Ow hij is er weer, leuk, leuk. Maar ik heb dit jaar geen tijd om mee te doen... te veel andere dingen aan m'n hoofd (en stiekem OVNL'en als ik op kantoor zit ;)).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

Laatste oproep! 1 november aanstaande sluit de inschrijving voor de:

Grote Metroplattegrondenwedstrijd 2012

@ Justin: jammer dat je niet mee kunt doen...mocht je toch nog een gaatje vinden de komende week...:)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door ODRAIL »

@ Alargule: kun je de datum misschien nog een keertje opschuiven? Want in de maanden november en december lukt het me wel om een plattegrond te maken. Heb er nu helaas geen tijd voor.

En misschien een tip voor de volgende wedstrijd: doe het in een andere tijd van het jaar (maar dat heb ik al een eerder aangegeven :wink: ) :idea: .
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

^^ Mmm...of ik 'm nogmaals ga uitstellen weet ik niet...hangt even af van wat ik komende week nog binnenkrijg.

De GMPW'13 ga ik misschien inderdaad maar eens in oktober en november organiseren, met een stemming en winnaar in december.
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

En er kan weer gestemd worden :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Ardan »

Kak, te laat! Mja, druk geweest afgelopen tijd.. volgend jaar beter :)
Ik heb mijn beide stemmen niet aan dezelfde kaart gegeven.. viel me trouwens wel op dat ik niet de enige was die de naam Nederstad wilde gebruiken xD
Ik doe ook maar wat
Alargule

Re: Metroplattegrondenwedstrijd

Bericht door Alargule »

Er zijn inmiddels een kleine 60 stemmen uitgebracht voor de GMPW 2012. Stemmen kan nog tot en met 16 november aanstaande. Daarna wordt de winnaar uitgeroepen.

Dus, als je nog niet hebt gestemd: doe het nu ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten