Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Fles schreef:Cool :) En hoe sta je met de bushaltes?
Die neem ik niet hoor .
De randstadrail is eigenlijk een beetje toevallig ontstaan door dat ik in 2006 bij het afscheid van de oude hofpleinlijn en zoetermeerlijn ook in een aantal dagen de bordjes heb gefotografeerd. Toen leek het mijn moeder een leuk idee om als de randstadrail ging rijden dan weer alle bordje op de foto te zetten (ook van de nieuwe stations). Infeite een soort oud en nieuw, maar dan met bordjes .
Boven de achteringang van de tijdelijke tunnel hingen ook gewoon letters, alleen dan iets kleiner. Vind de spatiëring van de nieuwe letters ook niet echt mooi ofzo...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:Boven de achteringang van de tijdelijke tunnel hingen ook gewoon letters, alleen dan iets kleiner. Vind de spatiëring van de nieuwe letters ook niet echt mooi ofzo...
Mwoh, het mooie ervan is wel dat ze op deze manier over de hele breedte van de tunnel staan...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Weer wat nieuws, de plaatsing van de bordjes dwars aan het einde van het perron :? .
Maar wat is eigenlijk het nut van die elektrificatie tot Mol? Als er doorgaande treinen naar Neerpelt en Hasselt blijven rijden moet dit toch met dieselmaterieel
Fles schreef:En: Alvast de masten voor de bovenleiding :o
De Belgen kennende zijn die voor slingers voor de feestelijke heropening van de spoorlijn omdat alle perrons op niet-breek-een-been-hoogte zijn gebracht.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald schreef:Weer wat nieuws, de plaatsing van de bordjes dwars aan het einde van het perron :? .
Maar wat is eigenlijk het nut van die elektrificatie tot Mol? Als er doorgaande treinen naar Neerpelt en Hasselt blijven rijden moet dit toch met dieselmaterieel
Er zijn serieuze plannen om de treindienst Hasselt - Mol op te heffen en er een sneltram van De Lijn te laten rijden :X :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Nog maar tien stations te gaan in Nederland, de stations die in december open gaan maar waarvan ik nog geen foto's heb inbegrepen. Na ooit in 2008 met een paar foto's van de RijnGouweLijn begonnen te zijn op een armoedige Sony Ericsson K800i komt er nu in 2012 dan toch een einde aan, niet geheel toevalligerwijs met de afloop van mijn Studenten OV. Vanaf dan is het alleen nog maar bijhouden totdat er ooit eens een nieuwe huisstijl komt :Y
Ik moet nu nog:
Almere Poort
Eygelshoven Markt
Halfweg-Zwanenburg
Hengelo Gezondheidspark
Hoensbroek
Hoevelaken
Kampen Zuid
Nuth
Schinnen
Spaubeek
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.