Pagina 3 van 11
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 12 nov 2013, 21:54
door Z2N
veel te veel om nieuwe mooie bussen aan te schaffen, en dus werden er tweedehands bussen gehaald uit Slowakije. Niet veel later..
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 12 nov 2013, 22:33
door Michael
gingen die bussen allemaal kapot. Er zat niets...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 12 nov 2013, 22:57
door wouter15
Anders op dan andere te halen. Maar toen ze bij het GVU gingen kijken.....
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 12 nov 2013, 23:04
door Vinny
bleken die bussen niet te voldoen aan het concept dat de provincie voor ogen stond. "Mooi geel is...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 13 nov 2013, 11:59
door Michael
niet lelijk werd er gezegd. Toen besloot men...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 19 nov 2013, 15:52
door CX1000
...om alle bussen te kopen. Maar...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 19 nov 2013, 17:05
door Soortvanhenk
... dat paste niet op de buffer achter het centraal station. Veel procity's kopen ...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 19 nov 2013, 17:52
door Michael
betekent ook verlies draaien. En toen ging...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 19 nov 2013, 18:12
door CX1000
...de hele tent plotseling failliet. Ondertussen was...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: di 19 nov 2013, 19:01
door Michael
er heel veel belangstelling voor de gelede Citea. Het GVB bestelde...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 09:11
door CX1000
...er meteen 20. Eerst wilden...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 12:04
door ODRAIL
... het GVB er meer kopen, maar het stadsbestuur van Amsterdam stak hier een stokje voor. Dit tot opluchting van ...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 12:36
door Michael
de Den Oudsten liefhebbers. Toch schoten ze...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 12:57
door Suus
bij de Citea-fabriek een beetje door want binnen no-time stonden er 2000 gelede bussen op het fabrieksterrein. Men kon niet anders doen dan...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 13:38
door Michael
deze bussen toch aan te schaffen. Uiteindelijk bleek dat...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 19:24
door CX1000
...de bussen waren gebouwd door AnsaldoBreda. Het GVB...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 20 nov 2013, 21:09
door Vinny
was niet te spreken over de kabouterkleurstelling en de krokodillenkop van het busmaterieel. Verf en karton...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: do 21 nov 2013, 08:12
door Michael
werden massaal aangeschaft om het uiterlijk te veranderen. Maar de verf...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: wo 04 dec 2013, 19:16
door CX1000
...was veel te waterig. Iemand had geprobeerd...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: vr 06 dec 2013, 15:02
door Michael
de verf eraf te krijgen. Alleen ging dat...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: vr 06 dec 2013, 18:53
door Z2N
voor geen meter, het bleef het GVB. Ter vervanging werden
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: za 07 dec 2013, 14:12
door Michael
er maar stickers besteld. Dat bleek beter...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: zo 08 dec 2013, 14:22
door CX1000
...te werken. Maar ondertussen in...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: zo 08 dec 2013, 20:21
door Michael
Amsterdam gebeurde er iets wat men niet verwachtte. Daarom ging men...
Re: Goede Treinen, Slechte Treinen #3
Geplaatst: zo 08 dec 2013, 21:51
door Soortvanhenk
... maar eens kijken wat dit nu weer was. Tot ieders verbazing ...