Lelijkste buslijn van Nederland

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Lelijkste buslijn van Nederland

Bericht door Wubbo »

marcel.nl schreef:ik heb wel eens in de lijn 53 naar Zeist gezeten. Door van die spuuglelijke wijken in Zeist. Dacht dat er geen einde aan kwam. Had net de 50 gemist en dacht, ach laat ik de 53 nemen en dan zet ik vanaf treinstation de reis wel voort richting Ede / Arnhem.
Was dus geen succes. :N
Lijn 53 komt ook niet bij het station van Driebergen-Zeist. Of bedoel je station Utrecht Centraal?
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Lelijkste buslijn van Nederland

Bericht door dylanwild94 »

casper_rzb schreef:En het lelijkste is dat Dylanwild94 4 deuren veder woont :mrgreen:
Maar je hebt wel gelijk.
Als je op google maps kijkt zie je wel dat Rozenburg letterlijk is omringd door de industrie...
dat is gewoon een kwestie van smaak :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Lelijkste buslijn van Nederland

Bericht door marvinkok »

MdJ schreef:uuh, ja. Tikfoutjes. (en dat hoe verder van Enschede af, vind ik best meevallen hoor)

Ontopic: Lijn 8 door Hengelo Noord vin'k niet wat. Rustig (dus geen afleiding), zelfde busbaan. Lijkt alsnog het nog niet af is.
Vind lijn 8 altijd wel wat hebben (al reis ik nooit als passagier uiteraard ;)
Ook Hengelo Noord wordt steeds meer volgebouwd, zeker nu er bij Achterhoek ook langs de busbaan gebouwd is valt het hele lege nog wel mee. Busbaan thv het Broek geeft dan nog weer uitzicht op de Slangenbeek met de grazende schapen :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten