Raymond schreef:Dat kruisen is niet het probleem: in de normale situatie is de 800 als eerste in Boxtel en gaat voor. Dan ben je normaal gesproken met de 1900 op tijd in Eindhoven. Het meest frustrerend is als de 5200 vertraagd is en je bij Best of Beukenlaan daar met de 1900 achter zit terwijl ernaast een spoor prachtig ligt te glinsteren van leegte.
Raymond schreef:Nadeel van het rechterspoor is wel dat die vlakbij Best tegenwoordig een permanente snelheidsbeperking van 80 km/u heeft liggen, als je met de IC vertraging moet inhalen helpt dat niet erg mee. Het gaat weliswaar om seconden en minutenwerk, maar dat is essentieel als je de Eindhovense knoop niet in de war wilt brengen met gemiste aansluitingen en vertraagde treinen. Op zulke momenten blijkt dat het niet hoeven veranderen van ARI belangrijker is als de punctualiteit.

webguy schreef:Ik weet niet sinds wanneer, maar NS.nl heeft een "Actuele spoorkaart" tegenwoordig... Best leuk met rode lijntjes...

Dat dacht ik ook, maar de reisplanner geeft bij reisjes Twello>Apeldoorn een aankomst op spoor 3 in Apeldoorn aan (helaas).Wubbo schreef:Ik dacht begrepen te hebben dat het idee was om op spoor 1 binnen te komen en om te rangeren naar spoor 3 voor vertrek.
Inderdaad, met het vertrek van de 7000 op 3 ben ik het helemaal mee eens. Helemaal omdat je zo meteen weer de cross-platform-overstap vanuit Amersfoort weer hebt hersteld.

Keer terug naar OVer je Reiservaringen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten