Fogeltje's losse foto meuk topic

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Fogeltje's losse foto meuk topic

Bericht door fogeltje »

Tijdens een fietstochtje vandaag heb in Gemert lijn 468 en 122 op de foto gekregen. Gezien het geen reiservaring is en ik geen los algemeen fototopic kon vinden, bij deze een los topic voor "mijn meuk". Onderstaande foto's zijn ongeveer 100 kb. Als je op de foto klikt ga je naar het volledige bestand dat rond de 4 MB zit, hou daar dus even rekening mee als je op mobiel internet zit.

Afbeelding
Een buurtbus van Hermes rijdt op de Doornheide in Gemert als lijn 468 de laatste rit van de dag richting Deurne (19 mei 2014)

Afbeelding
Hermes 3351 is zojuist op eindhalte Slenk in Gemert gearriveerd als lijn 122 uit Eindhoven en rijdt meteen als lijn 122 richting Eindhoven weer terug (19 mei 2014)

Afbeelding
Zelfde bus als voorgaande foto, maar nu vanuit een ander oogpunt (19 mei 2014)
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Fogeltje's losse foto meuk topic

Bericht door fogeltje »

Twee foto's genomen in de ochtend van 22 mei 2014. Ik stond op de kruising Otterweg/Nachtegaallaan in Beek en Donk en wilde daar zowel de 461 als de 21 op de foto zetten, beide komen uit verschillende richtingen. Helaas was de 21 ruim 3 minuten te vroeg waardoor ze exact op hetzelfde moment op de kruising waren. Gezien ik nog moest stemmen liep ik daarna toch naar het Gemeentehuis en was daar op tijd voor lijn 21 de andere kant op.

Afbeelding
Hermes 7320 als lijn 461 op de Otterweg in Beek en Donk bij halte De Regt op 22 mei 2014.

Afbeelding
Hermes 3398 passeert als lijn 21 naar Eindhoven het Gemeentehuis in Beek en Donk op 22 mei 2014.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten