Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
benza

Re: Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Bericht door benza »

Leuk fotos, goed verslag.

Ik hou van de foto van de trein met onkruid :D. Ik vind deze type trein zeer comfortabel trouwens. De dubbeldekkers vind ik minder geslaagd, weinig beenruimte.

Ik was verbaasd over je foto van de trein naar Tournai, ik dacht dat alle treinen naar Belgie door een Deense neus gereden Zijn.

Je heeft ook net de heropening van het lijn Calais-Dunkerque. Leuk lijn met ook veel industrie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13150
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Bericht door Z2N »

Ik had nog overwogen om Calais-Duinkerken te doen, maar dat gaat nu niet door de uitbouwwerkzaamheden aldaar, komt wel weer een volgende keer, ik moet Lille - Comines ook nog een keertje doen namelijk. :)
Fles schreef:Netjes :) Volgende keer nog wat betere pics van aardige machinistes en leuke Simones bitte schön :P
Machinistes heb ik geen beelden van, maar als je niet genoeg kan krijgen van Simone: mevrouw Hérault is regelmatig het onderwerp van de video's van de SNCF-youtubepagina:

(Had ik al gezegd dat ze al 33 jaar lang de voice-over is van de SNCF? Ze draait dus al aardig wat jaartjes mee....)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Plan-V444
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 20:19
Locatie: Brandevoort
Contacteer:

Re: Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Bericht door Plan-V444 »

Ja harstikke leuk misschien ook maar eens heengaan :pos: :D
jamy015
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2010, 19:16
Locatie: Dt

Re: Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Bericht door jamy015 »

Ik had het verslag eigenlijk al een tijd geleden gelezen, maar zag net dat ik vergeten was te schrijven: Leuk verslag! :)
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13150
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Z2N doet afwijkend in het Land der Ch'tis (50 foto's)

Bericht door Z2N »

Alsnog bedankt voor de reactie! :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten