Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time!)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plan-V444
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 01 Jan 2014, 20:19
Locatie: Brandevoort
Contact:

Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time!)

Berichtdoor Plan-V444 » Za 01 Nov 2014, 10:39

Ladies and Gentelman, this story is about England, so have a cup of thea and enjoy the journey trough my holiday :wink: :pos:

All the pictures in this report are with copyright

Héhé, na 8 weken school eindelijk herfstvakantie. Dan ga je natuurlijk iets leuks doen. En na een jaar gespaard te hebben ging ik met mijn vader op vakantie naar Engeland, naar London, to be precise :)

Afbeelding
De reis begon om 21.50 in Helmond, mijn DDZ6 had zoals altijd weer vertraging maar gelukkig haalde hij Eindhoven nog net dus dat was helemaal prima :)

Ik ging met de bus naar London, wilde dat altijd al eens proberen en het kostte maar 8 euro. Dan weet je wat je kan verwachten...
We stonden met 40 man op de halte op de bus te wachten die al 15 minuten telaat was en uiteindelijk pas om 23.30 vertrok. Om 12 uur waren we nog 20 kilometer van de grens met België. We moesten nog eens anderhalfuur op een parkeerplaats ergens in België wachten. Het was 2 uur en hadden de boot gemist. Dus dan optie 2, de Eurotunnel. En zo reden we naar Calais.

Afbeelding
We zijn we snel overgegaan op Plan B, de Eurotunnel, toen moesten we om half 5 de bus uit(het is echt koud in Calais!!) en we werden gecontroleerd door de Britten. Hier staat onze Volvo met VanHool Upgrades(niet dat het nu zo goed was, het leek wel een Hermes Citaro) te wachten op ons bij de terminal in Calais.

We hadden op letterlijk drie minuten de trein gehaald, anders moesten we weer 1.5 uur wachten. We deden slechts 45 minuten over de rit in de tunnel wat resulteerde in dat we al om 6 uur 's ochtends in London waren. En ja, zelfs in London gaat de eerste metro op zondag pas om 07.00.

Afbeelding
Afbeelding
Tijdens het wachten kwam ik nog een Class 455 en een Class 377 van Southern tegen op London Victoria

Afbeelding
En natuurlijk ga je ook een stukje met de bus, dit keer lijn 70 naar South Kensington.

Afbeelding
Mijn eerste dubbeldekker op de foto was lijn 74 naar Baker Street

Afbeelding
En ook de NS is in London te vinden, hier onder de naam Abellio! Later in dit verslag meer!

Afbeelding
Na een kopje kofiie kwam mijn eerste ritje met de metro, het werd vanaf South Kensington richting Kings Cross met 1973 tube stock van de Piccadilly Line. Dit is de ingang van het metrostation South Kensington.

Afbeelding
Een oude Wright Dubbeldekker op lijn 17 van Metroline naar het metrostation van Archway bij London Bridge.

Afbeelding
En nu even wat gebouwen, hier is de ingang voor de treinen van London Blackfriars.

Afbeelding
Ook een heel mooi opvallend gebouw in London, en ook met zijn 310 meter het hoogste gebouw van de stad, The Shard.

Afbeelding
De St. Paul's met een stukje Millenium Bridge op de voorkant.

Afbeelding
Die zul je dan ook net weer tegenkomen. En natuurlijk ook uit Duitsland! :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hierna na het nieuwe metrostation Southwark geweest. Station heeft mooi design.

Afbeelding
Afbeelding
En natuurlijk ook de bijbehorende metro, 1996 stock van de Jubilee Line in Stratford. En ze hebben dat speciale buffers!

Na een beetje rondgekeken te hebben namen we de trein van Stratford naar London Liverpool Street. Omdat we maar maximaal 10 minuten hoefde te wachten kon alleen de London Overground nog op de foto.

Afbeelding
Hier staat hij dan, een Class 378 met het kenmerkende gele front te wachten op zijn vertrek naar Richmond via Highbury & Islington.

Afbeelding
Net voor de onze kwam de Abellio Greater Anglia stoptrein naar Ilford nog, gereden met een oude Class 315. Nu Abellio/NS komt voor de samenwerking met Greater Anglia worden alle treinen grijs(sinds 2012). Dus een in de blauwe kleurstelling zien is nog zeldzaam :pos: Het kan tot 2016, dan gaat de nieuwe concessie in.

Afbeelding
En dan mag het druk zijn in Stratford, alleen 8 minuten zijn zo om. Dus daar kwam onze trein aan. Ook en Class 315. Alleen hij was grijs. Dus dat betekent dat hij al van AbellioNS/Greater Anglia was. Hij had wel goede stoelen. Dus even lekker in de trein gezeten naar London Liv St. zoals ze het daar zeggen :wink:

Afbeelding
Na het station uitgelopen te zijn kwamen we terecht in het bankendistrict. Hier vind je dan natuurlijk ook het grote geldcentrum van het land, The Gherkin.

Afbeelding
De ingang van het station van Liverpool Street lijkt klein, maar binnen heb je gewoon de beschikking over 32 sporen :shock:

Afbeelding
Een geit... Helemaal mooi :Y

Afbeelding
1992 Stock van de Central Line in Northolt. Rechts komt er een aanrijden richting Epping, degene op het zijspoor ging naar Loughton.

Afbeelding
Na ons afgezet te hebben in Greenford, waar wij de dieseltrein naar Paddington zouden nemen, vertrok hij weer richting Central London.

Afbeelding
En het kan zelfs in London nog! Terwijl je wacht genieten van de oude armseinen langs de hoofdlijn van Chiltern Railways Alysbury-London Marylebone.

Afbeelding
Deze trein bracht mij via Ealing Broadway naar Paddington. Het is een Class 165, een nieuwere en ingekorte versie van de driedelige Class 166. Het lijntje lijkt tot Ealing Bdw. een beetje op dat van Z2N. Maximum snelheid van 40 kmpu en de stations zakken in en zijn verlaten.

Afbeelding
Op de hoofdlijn stopten wij op Acton Main Line :lol: Daar kwam ik een Class 59 tegen met Yeoman zinkwagons op Acton Works. Van Meltrain gehoord dat het een Class 59 was en dat die erg zeldzaam zijn, ben er heel blij mee dus :D Thanks Meltrain!

Afbeelding
In Paddington is het nog een en al diesel! Dus even wat rondgelopen en dieselgeur van de vertrekkende treinen flink kunnen ruiken. Wat hier rijdt is niks vergeleken GTW :pos: Hier staat het symbool van de First Great Western(FGW), de Class 43 HST samen met een Class 180 'Adelante' uit 2002. Dat is hun paradepaardje. Net zoals NS dat van DDZ vind. :Y Toch Bee? :wink:

Zo nu even wat treinen die je standaard in Paddington tegen komt!
Afbeelding
Class 180 'Adelade' van FGW

Afbeelding
Class 360 van de Heathrow Connect.

Afbeelding
Class 1 no. 11? Nee dit is gewoon een Class 166 opweg naar Reading :wink:

Afbeelding
Een Class 43 HST. Kijk boven de motorwagen je ziet dat Engelse machinisten altijd flink gas geven bij vetrek..

Afbeelding
Class 332 van Heathrow Express

Afbeelding
Daarna weer terug naar de (stations)gebouwen. We besloten het metrostation van Maida Vale te gaan bekijken. Dat scheen heel mooi te zijn. Onderweg naar de metro kon ik nog eem mooie foto maken van de vierdelige stationskap van Paddington.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Na aankomst bleken de geruchten waar. Het was een heel klein gebouw maar het was prachtig. Binnen vond je mozaïek en buiten een fraai afgewerkt stationsgebouw.

Afbeelding
Hierna gingen naar het hotel, het was 12 uur dus we mochten inchecken. Eerst moesten we naar Willesden Junction. Dat deden we met 1972 Mark 2 stock. Oftewel de Plan V van de Underground :wink:

Nadat ik naar boven was gelopen, naar het perron van de Overground, kwam ik nog een paar oude locomotieven en een Class 221 'Super Voyager' van VirginTrains tegen
Afbeelding
Afbeelding

Net voordat mijn trein kwam kon ik nog even een goed voorbeeld geven van dat een metro net op een rups lijkt :wink:
1972 Mark 2 stock van de Bakerloo Line
Afbeelding

En toen kwam onze trein met bestemming Clapham Junction die ons naar Shepherds Bush bracht.
Afbeelding

In London gaan bijna alle buslijnen van metrostation naar metrostation, wel over een heel grote afstand. Maar dat betekent dat je hier in een richting alleen maar bussen riching White City zag. Hier lijn 316. Waarschuwing; dit is geen Volans!
Afbeelding

Hee, weer een NS bus! Deze keer met lijn 49 erop en dezelfde bestemming als net, White City.
Afbeelding

Ook de Fransen zijn er met hun RATP groep, en natuurlijk hebben die gewoon weer oude meukbussen.
Afbeelding

Hierna na St. Pancras International afgereisd. Hier hangt sinds jaar en dag deze mooie klok.
Afbeelding

Volgende keer ga ik toch echt met de Eurostar. Gewoon omdat het cool is :pos:
Afbeelding

En dan vraag je af, hoe hebben ze het toch voor elkaar gekregen de stationskap uit één stuk te bouwen?
Afbeelding

Op het gewone nationale Kings Cross stond nog een Class 91 met 'ICR' van East Coast klaar voor vertrek richting York. Hier met het stuurstandrijtuig op de foto.
Afbeelding

Voor de sprinters gebruikt men hier Class 365, allebei in een verschillend kleurtje wachtend op vertrekt
Afbeelding

Nu maken we even een grote sprong naar de Docklands, Canary Wharf. Alles is hier zo dicht mogelijk op elkaar gepropt. Dus ook het station.
Afbeelding

De Docklands Light Railway(DLR) is een machinistloze trein. Hier kun je dus lekker voorin zitten en spelen alsof je zelf rijdt :wink: Hier vertrekt er een vanuit Stratford naar Canary Wharf.
Afbeelding

In Engeland combineren ze ondewijs met werken. Hier leren ze machinisten die Paddington inkomen hoe je van 1 tot 6 telt
Afbeelding

Class 319 van City Thameslink op London Blackfriars, deze maakt precies het zelfde geluid als Mat 64! Deze was onderweg naar Sevenoaks.
Afbeelding

De nieuwe tweedelige sprintertreinen van Southeastern die het type Class 466 betreffen hier op London Bridge. Ze rijden vanwege hun eigen lengte in combinaties van 5 stellen. Net zoals reeks 41 in België.
Afbeelding

In een grote stad als London kom je ook nog wel eens een nieuwe Optare voor 16 personen tegen! En je vind het allemaal op Lijn 72 van de RATP groep :Y
Afbeelding

Ook London moet nieuwe bussen, dit is hem dan geworden. Officieel heet hij de 'New Bus For London' maar hij heeft al de bijnaam Borisbus(vernoemd naar de burgermeester, Boris Johnson, die deze bus zelf ontworpen heeft). Lijn 10 naar Kings Cross. Het leuke is dat ze echt een 'hop on-hop off platform' hebben net zoals de Routemasters van 50 jaar geleden.
Afbeelding

Dag 2 van 3 ben ik begonnen met treinen kijken in Maryland en Forest Gate, twee nietszeggende stationnetjes aan de lijn naar Ilford.

Afbeelding
Class 321 van AbellioNS/Greater Anglia naar Ipswich.

Afbeelding
Class 90 'Freightliner' van Felixstowe naar Stratford Containerterminal.

Afbeelding
8 bakken Class 315 naar Shenfield.

Afbeelding
Class 360 Desiro van AbellioNS
Greater Anglia naar Clacton.

Afbeelding
Een bezoek aan London kan niet zonder een bezoek aan de Big Ben, hier staat hij mooi bij de 'blauwe' lucht.

Go Ahead London! Met lijn 453 naar Marylebone, hierachter staat lijn 53 naar Whitehall via Straakven :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Touringcar vs Lijn 24 naar Parliament Square via Mierlo
Afbeelding

Year of the bus, overal in de stad staan 200 van deze busbeeldjes, deze vond ik wel leuk.
Afbeelding

De vlag van de Underground hangt hoog :lol: Zo doe je dat bij het hoofdkwartier van de Underground op 55 Broadway
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De andere ingang van dit oer-Engelse bedrijf zit natuurlijk dan op dit adres;
Afbeelding

En ook een London Cab mag niet ontbreken!
Afbeelding

De laatste dag alweer, ik begon met een bezoekje aan Buckingham Palace, zoals elke toerist zou doen(behalve die uit Japan. Die doen dat hun eerste dag al). Ik kwam net optijd, er ging een guard lopen :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hierna nog door Green Park gaan lopen terug naar het Centrum
Afbeelding

Deze hydraulische buffers in Paddington zijn gewoon cool, dat kan niet anders
Afbeelding

Even nog treinen spotten op Royal Oak
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
S-Stock, net nieuw op de Underground. Vergelijkbaar met SLT.....
Afbeelding
Afbeelding

En ook hier doet Wifi zijn intrede en probeert Transport for London(TfL) de vertraging te verminderen. Dat lukt ze aardig.
Afbeelding
Afbeelding

Een mooie brug van de Metropolitan Railway uit 1914 in Kilburn
Afbeelding
Afbeelding

Metroline met een bus??!! Hier lijn 332 naar Paddington.
Afbeelding

S8 Stock van de Metropolitan Line rijdt hier als intercity en skipt hier 5 stations.
Afbeelding

1996 stock van de Jubilee Line stopt hier wel
Afbeelding

Hierna zijn we het metrostation van St.Johns Road gaan bekijken met de oude borden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna hebben we de bus genomen richting het Centrum en nog wat Crunchie's gekocht. Nog even op Embankment Bridge gaan staan en een foto gemaakt van de London Eye, daarna zijn we teruggegaan naar Victoria waar ik de Class 442 van de Gatwick Express er nog op kon zetten. Daarna terug naar de bus.
Afbeelding
Afbeelding

De Chauffeur van de bus kwam uit Haarlem dus dat was allemaal heel gezellig. We reden over een snelweg in de buurt van Dover naar de haven, ze hadden een project gedaan met lichtjes dus het leek net een startbaan van een vliegveld. Aangezien de normale weg afgesloten was moesten we met onze Mercedes-Benz Integro over een smal weggetje via Dover Castle. Onze boot naar Duinkerke had 1 uur vertraging en schommelde zo erg dat ik niet lekker was. Maarja kan gebeuren. Uiteinelijk had ik de s1900 van 07.03 en lag ik half 8 in mijn bed en heb tot een uur geslapen. Heerlijke maar vermoeiende vakantie! :wink: :pos:

Wil je meer weten over Transport for London? Bekijk dan deze link. Thanks for your attention!
http://tfl.gov.uk/
Laatst gewijzigd door Plan-V444 op Zo 02 Nov 2014, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.

waldo79
Berichten: 3619
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 14:00
Locatie: Tiel

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor waldo79 » Za 01 Nov 2014, 12:32

Allemachtig, wat een hoop foto's :lol:
Mij best :)

Gebruikersavatar
marlies
Berichten: 2060
Lid geworden op: Za 10 Aug 2013, 15:34

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor marlies » Za 01 Nov 2014, 13:16

Als ik dat zo zie mis ik die stad weer even, it's been too long...

Gebruikersavatar
Michael 1988
Berichten: 2110
Lid geworden op: Ma 17 Mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Michael 1988 » Za 01 Nov 2014, 18:16

Leuke Repo. Ook erg veel variatie in de foto's
Arriva Noord-Brabant reiziger.

Favoriete bus: Mercedes-Benz Cito
Favoriete treinstel: V-IRM
Favoriete rijtuig: ICRm

De domste uitvinding in het OV is de OV-chipkaart. De enige goede kaart is een papieren kaart

Gebruikersavatar
Meltrain
Berichten: 11113
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:29
Locatie: Rotterdam (Lombardijen)

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Meltrain » Za 01 Nov 2014, 18:46

Mooi verslag. :pos:
1972 Stock is mijn favoriete Londense metromaterieel. :wink:
Elke werkdag: Rotterdam Lombardijen - Amersfoort vv.

Gebruikersavatar
Z2N
Berichten: 3721
Lid geworden op: Za 10 Mar 2012, 23:51
Locatie: Apn

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Z2N » Za 01 Nov 2014, 20:36

Leuk verslag! *O*
Le personnel d'accompagnement des CFF vous souhaitent un agréable voyage!

Flickr!

2016 (9-7): trein: 34137,1 km; bus: 1008,1 km; boot: 249,5 km, metro: 30,3 km; tram: 16,8 km; - 2015: 31646,7 km - 2014: 16486 km

Plan-V444
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 01 Jan 2014, 20:19
Locatie: Brandevoort
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Plan-V444 » Zo 02 Nov 2014, 08:26

Dankjulliewel!
En Meltrain, ik vind 1972 stock ook het leukst samen met 1973 stock. Maar als je kijkt naar de rest vind ik eigenlijk al deep-level stock fijn(1992, 1995, 1996, 2009 stock). Maarja zie het maar net als Plan-V. Die vind ik ook net iets leuker als SGMm :wink: Sub Surface stock vind ik ook wel grappig maar toch niet iets minder leuk. En natuurlijk de Wright bussen bovengronds *bus*

Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 2054
Lid geworden op: Zo 13 Nov 2011, 14:14

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor isadora » Zo 02 Nov 2014, 08:39

Plan-V444, lekker relaxed begin voor de zondagochtend, ik heb genoten. :pos:

Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: Ma 31 Mar 2014, 13:14

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Obus » Zo 02 Nov 2014, 09:48

Prachtig verslag. Heb je eigenlijk ook wat toerisme bedreven in Londen of alleen maar metro's en treinen zitten te fotograferen :?:
De mortuis nil nisi bene

Gebruikersavatar
julsteren
Berichten: 1328
Lid geworden op: Di 11 Dec 2012, 21:28
Locatie: Borne

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor julsteren » Zo 02 Nov 2014, 10:30

Veeeeeel foto's *O*

Plan-V444
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 01 Jan 2014, 20:19
Locatie: Brandevoort
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Plan-V444 » Zo 02 Nov 2014, 12:01

Wederom bedankt! Ik heb ook toerisme bedreven. Maar wel een beetje achter de Japanners aangelopen :wink:
Ze hadden iets nieuws uitgevonden; de selfie stok. gewoon een plastick stok waar je je telefoon op zet en er zit een klik dink aan dat je met je hand kan bewegen en zo op het foto knopje op je telefoon drukken. Zo maken die mensen een groter selfie :| :X :?

Gebruikersavatar
Geert
OVNL-beheerder
Berichten: 11919
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:43
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Geert » Zo 02 Nov 2014, 16:01

Haha ja, dat zag ik ook afgelopen vakanties in grote toeristensteden. Ziet er suf uit ;)
Leuk verslag!

Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: Ma 31 Mar 2014, 13:14

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Obus » Zo 02 Nov 2014, 16:08

Ik vind de selfie al bespottelijk :x :6 :evil: :neg: . De ikke-ikke-ikke maatschappij op zijn best. Als ik naar het Colosseum ga neem ik een foto van het bouwwerk en niet van mijzelf - zo zonde van de foto :mrgreen:
De mortuis nil nisi bene

Plan-V444
Berichten: 140
Lid geworden op: Wo 01 Jan 2014, 20:19
Locatie: Brandevoort
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Plan-V444 » Zo 02 Nov 2014, 16:39

Haha inderdaad, slaat eigenlijk nergens op, 15 pond voor een stukje plastic. En ze blijven het ook gewoon kopen. Ook jullie bedankt voor de complimenten! :D

Gebruikersavatar
Srananbloke
Berichten: 418
Lid geworden op: Di 28 Sep 2010, 21:35

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Srananbloke » Wo 05 Nov 2014, 15:39

Leuk verslag! Londen altijd +1 :pos:

Mijn enige ervaring met Abellio Greater Anglia was niet zo'n fijne, maar dat lag verder niet aan Abellio zelf. Ik ging in september ruim op tijd richting Southend Airport vanuit Liverpool Street en thv Stratford stond de trein een lange tijd stil vanwege een lekkage die een overstroming had veroorzaakt een paar km verderop. Uiteindelijk met een slakkengangetje verder gereden en pas toen we Londen uit waren kwam de trein op snelheid. Uiteindelijk iets van anderhalf uur vertraging. Ik heb bij aankomst in Southend samen met nog 20 anderen voor mijn leven gerend om mijn vlucht naar Schiphol te halen. Anders was ik kapitalen kwijt aan een nieuw ticket en last-minute hotel. Het is gelukkig niet zover gekomen. (A)
Last wish: I wish I had two more wishes.
Joetoep <> Sauntklaut
Elke werkdag Arnhem - Driebergen-Zeist v.v.

Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 5572
Lid geworden op: Za 31 Aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Hainje » Zo 09 Nov 2014, 22:39

Obus schreef:Ik vind de selfie al bespottelijk :x :6 :evil: :neg: . De ikke-ikke-ikke maatschappij op zijn best. Als ik naar het Colosseum ga neem ik een foto van het bouwwerk en niet van mijzelf - zo zonde van de foto :mrgreen:

Zeg ouwe socialist, ga 'es met steentjes gooien in de Hallepoortstraat te Brussel en laat ons met rust. Ok? Thnx! :D
Ik vind het allemaal prima.

31-12-2015: Trein: 7048,1 km · Bus: 2542,8 km · Tube/Metro: 111,4 km · Tram: 72,7 km
03-11-2016: Trein: 3564,8 km · Bus: 1382,9 km · Tube/Metro: 14,12 km · Tram: 27,2 km · Boot: 23,1 km

Gebruikersavatar
Justin
Berichten: 4164
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 23:14

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Justin » Ma 10 Nov 2014, 01:03

Leuk, leuk :). k dacht eerst, dé plan V 444 in the UK, dus dacht eerst "HUH?!" :lol:

Anyway. Leuk verslagje :).

Metropolitan Line is een van de relaxtere lijnen overigens. Van de zomer voor business steeds van/naar Uxbridge moeten reizen. Uxbridge-St. Pancras gaat lekker snel tussen Wembley en Baker Street ;). Heb je ook de Emirates Air Line geprobeerd? valt ook onder TFL, dus je kan er met Oyster betalen (wel iets duurder dan normaal), maar is ook wel eens grappig om te doen :).

En de Waterloo & City Line (enige lijn van de Underground die ik nog nooit heb gedaan, van de 9-10x dat ik er geweest ben)?

Je hebt zo te zien flink wat gefotografeerd van het OV daar, dus ik deel de vraag van Obus :P, maar je had al antwoord gegeven (yes, ik ben verschrikkelijk sloom ;)).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in

david_meyer24
Berichten: 88
Lid geworden op: Di 18 Jan 2011, 01:23
Locatie: Krommenie
Contact:

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor david_meyer24 » Ma 10 Nov 2014, 12:42

Plan-V444 schreef:Haha inderdaad, slaat eigenlijk nergens op, 15 pond voor een stukje plastic. En ze blijven het ook gewoon kopen. Ook jullie bedankt voor de complimenten! :D


Hoe heet die bus maatschappij waar je mee ging voor 8 euro.

Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: Do 22 Dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Plan-V444 in England! (A lot of photos so take your time

Berichtdoor Stéphane » Di 25 Nov 2014, 13:53

Leuke foto's :)
Even dacht ik dat iemand Plan V in England gespot had :? I need coffee!
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.


Terug naar “OV in Beeld”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast