Julsteren's Jaaroverzicht 2014! (12 platen)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Julsteren's Jaaroverzicht 2014! (12 platen)

Bericht door julsteren »

Ik zie overal de jaaroverzichtjes weer verschijnen, vorig jaar had ik niet genoeg bijzondere foto's voor zo'n leuk draadje, dit jaar wel *O*

AfbeeldingOp 25 februari 2014 fotografeerde ik in het Duitse Lingen an der Ems deze BR101 voor de InterCity van Norddeich Mole naar Köln Hbf by deotten1, on Flickr
25 februari, Locomotief 101 040-4 heeft de dagelijkse InterCity van Norddeich Mole naar Köln Hbf aan de haak.

AfbeeldingOsnabrück Hbf, 1 mei 2014, drie lintjes staan klaar om te vertrekken als trein naar Wilhelmshaven Hbf by deotten1, on Flickr
1 mei, Arbeidsdag in Duitsland! Die dag waren er vele demonstraties in Dortmund, ook veel mensen van de ME waren er daar, later die dag fotografeerde ik deze LINT41 die met twee zusters naar Wilhelmshaven Hbf zouden gaan rijden vanaf Osnabrück Hbf!

Afbeelding7-6-2014 by deotten1, on Flickr
7 juni, Arriva LINT 34 vertrekt van Geerdijk richting Almelo, wat ik vrij jammer vond, want een slag eerder in deze omloop reed er nog een Achterhoek-GTW.

AfbeeldingHoe bus 12 zich door de kleine straatjes van Groot Driene wurmt. 11-06-2014 by deotten1, on Flickr
11 juni, een VDL Citea in Hengelo bij winkelcentrum Groot-Driene, alleen jammer van een stukje des lichaam links bovenin de foto :N

AfbeeldingUntitled by deotten1, on Flickr
5 juli, de ICE3M die mij zojuist van Amsterdam naar Arnhem heeft gebracht.

AfbeeldingDagje NRW by deotten1, on Flickr
Tien dagen later, op 15 juli, fotografeerde ik op Hagen Hbf deze twee NS-flirtjes, onderweg als RE16 naar Siegen en Iserlohn, of naar Essen, ik heb geen idee.

AfbeeldingVakantie Denemarken by deotten1, on Flickr
4 augustus, een treinstel van het type IC4, gebouwd door AnsaldoBreda voor hogesnelheidsdiensten, vertrekt vanaf Lunderskov als stoptrein naar Fredericia, normaal rijden deze treinen door naar Århus.

Afbeelding20 september, 175 spoor. by deotten1, on Flickr
20 september, Mat '54 386 zal mij over een ruime 8 minuten naar Amsterdam Centraal brengen.

AfbeeldingArriva Vechtdallijnen, Mariënberg. 21 september 2014. by deotten1, on Flickr
De volgende ochtend, een LINT op weg naar Almelo en een GTW op weg naar Coevorden, in Mariënberg.

AfbeeldingRondreis Bad Bentheim-Hannover-Hameln-Bad Bentheim 16-10-2014 by deotten1, on Flickr
En op 16 oktober zag ik deze tram opgesteld staan langs het perron op een station bij de Messe van Hannover :Y

AfbeeldingUntitled by deotten1, on Flickr
15 november, een gigantisch Vifit-melkpak staat te wachten op de metro op station Zuidplein.

AfbeeldingUntitled by deotten1, on Flickr
De laatste, 17 december, SGM is teruggekeerd in het oosten van ons land *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Het was weer een mooi jaar mensen, dat zeker!
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5819
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Julsteren's Jaaroverzicht 2014! (12 platen)

Bericht door isadora »

Dank Julsteren, een leuke terugblik. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten