Een kijkje in ArrivaBas' fotoarchief

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Mdk

Re: Een kijkje in ArrivaBas' fotoarchief

Berichtdoor Mdk » Vr 02 Mar 2018, 16:05

Leuk om te zien, weggetje waar ik nog wel regelmatig kom, maar eigenlijk nooit met de bus.
Ik denk dat de visit veluwe express nu wel niet zal rijden?
Overigens had je wat verder op best een mooi plekje kunnen pakken, het stuk tussen de top van de heuvel en Apeldoorn zelf is veel dichter bebost, nu misschien niet zo geweldig, maar in de herfst en zomer erg mooi!
Bij twijfel altijd klagen

Meltrain

Berichtdoor Meltrain » Vr 02 Mar 2018, 18:44

Een mooie omgeving, maar ik ben zelf niet zo'n fan van foto's die vanuit kikkerperspectief gemaakt zijn. :X
I'm more into trains than training and my favourite sport is transport.
Dagelijks reiziger Rlb - Asa.

ArrivaBas

Berichtdoor ArrivaBas » Vr 02 Mar 2018, 20:54

De foto van de Optare is niet vanuit kikkerperspectief genomen. (A) :wink:

Mdk schreef:Ik denk dat de visit veluwe express nu wel niet zal rijden?
Overigens had je wat verder op best een mooi plekje kunnen pakken, het stuk tussen de top van de heuvel en Apeldoorn zelf is veel dichter bebost, nu misschien niet zo geweldig, maar in de herfst en zomer erg mooi!

Ik heb persoonlijk niet op de Visit Veluwe Express gelet. De officiële site is ook in onderhoud... Was dat plekje op loopbare afstand van het vakantiepark?
Volg hier Mijn Flickr!
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro 1 en Solaris Urbino III en IV, Favoriete Treinen: DDZ, FLIRT3 en NPZ

Mdk

Berichtdoor Mdk » Vr 02 Mar 2018, 21:16

Ligt eraan hoe la g je bereid bent te lopen :') ik neem aan dat je op rabbit hill zat? De n344 (amersfoortseweg) waar je al op liep loopt bij de naald apeldoorn in, en is de busroute richting, je raad het al... Amersfoort. Tussen de top van de heuvel bij hoog snoeren tot apeldoorn zelf is een erg mooi stukje, met name bij hotel / restaurant de Echoput. Daar kan je ook mooi de kroondomeinen op lopen, beetje bos, hertjes en zwijntjes kijken. Ook erg mooi om doorheen te mountainbike.
Bij twijfel altijd klagen

ArrivaBas

Berichtdoor ArrivaBas » Di 10 Apr 2018, 16:25

Ik had nog wat fotootjes van 25 maart voor jullie. Ze zijn gemaakt bij de Wieldrechtse Zeedijk net buiten Dordrecht:

AfbeeldingNS 4018 Dordrecht by Bas Folles, on Flickr
De 2300 naar Breda

AfbeeldingNS 8651 Dordrecht by Bas Folles, on Flickr
De 2200 naar Vlissingen Roosendaal

AfbeeldingDB Cargo 189 029 by Bas Folles, on Flickr
DB Cargo met een methanoltrein.

AfbeeldingNS 2206 by Bas Folles, on Flickr

AfbeeldingNS 2232 by Bas Folles, on Flickr
Tot slot nog twee FLIRT's De eerste ging naar Roosendaal, de tweede naar 's-Hertogenbosch.
Volg hier Mijn Flickr!
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro 1 en Solaris Urbino III en IV, Favoriete Treinen: DDZ, FLIRT3 en NPZ

Terug naar “OV in Beeld”